Gå til innhold

Hvem er norges peneste dame?


friction

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må nok si at Norges nest peneste er Pia Tjelta, med Dorthe høyt på listen. Anette Sagen kommer også høyt på lista.

 

Den peneste vil jeg ikke fortelle hvem er, for hun kjenner ikke dere uansett

 

(Hilser til M.A.M. :love: )

M.A.M. står for Marthe Aune Malmedal

 

mam.jpg

 

Sånn ser det ut...

Lenke til kommentar
oivind_dahle Skrevet 12/03/2004 : 15:38

  linda marie morseth, 27, skedsmokorset. (eventuellt Norseth)

 

Anyone??

 

Nå tror jeg at jeg har leita over hele nettet... Så nå satser jeg på dere....

 

Haha! :D Bruker hw forumet som privatdetektiv vett. Klever, klever... Da benytter jeg meg av anledningen til å REQe en chick som jeg traff for flere år siden, tror hun bor på tjøme og er 18 eller 19 år eller noe. Kristine Holt heter hun, muligens Christine. Noen som vet noe?

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar
Da benytter jeg meg av anledningen til å REQe en chick som jeg traff for flere år siden, tror hun bor på tjøme og er 18 eller 19 år eller noe. Kristine Holt heter hun, muligens Christine. Noen som vet noe?

Det er en utrolig vakker dame kalt Christine som pleier å jobbe på uteserveringen på Rica Havna om sommeren, men hun er 26 og er egentlig fra Oslo.

 

Alle gutta i klassen var forelska i henne på et eller annet tidspunkt husker jeg... hadde kropp som få på ungdomsskolen, og den er ikke blitt dårligere for å si det sånn :dribble:

Lenke til kommentar

Hvorfor må man absolutt diskutere så mye hvem som er pen?

 

Fant en morsom artikkel: http://www.itavisen.no/art/1300552.html

 

Så nå kan robothodet Doki avgjøre hvor attraktiv en kvinne er. I følge skaperne dens er det dokumentert at hvor attraktiv en kvinne er, er basert nesten utelukkende på hvor feminine trekk ansiktet hennes har.

 

Så ved å analysere et ansikt og gi en tallverdi for hvor mange feminine trekk ansiktet har kan man altså finne ut hvor attraktiv noen er. Eller burde være.

 

Men i følge BBC News klarer ikke roboten å si hvor attraktiv en mann er, fordi menns kvaliteter visstnok består av mer enn bare utseendet. Roboten er altså av den konservative sorten når det gjelder kjønnsroller.

 

 

:thumbs:

 

Forfengelighet leker med menneskeliv som med alt annet.
Lenke til kommentar
TopDog Skrevet 12/03/2004 : 16:12

 

QUOTE (Just_blank26 @ 12/03/2004 : 16:05)

Da benytter jeg meg av anledningen til å REQe en chick som jeg traff for flere år siden, tror hun bor på tjøme og er 18 eller 19 år eller noe. Kristine Holt heter hun, muligens Christine. Noen som vet noe? 

 

Det er en utrolig vakker dame kalt Christine som pleier å jobbe på uteserveringen på Rica Havna om sommeren, men hun er 26 og er egentlig fra Oslo.

 

Alle gutta i klassen var forelska i henne på et eller annet tidspunkt husker jeg... hadde kropp som få på ungdomsskolen, og den er ikke blitt dårligere for å si det sånn

 

Er det kødd? Hun jeg snakker om er også egentlig fra Oslo, eller, hun flyttet til Tjøme eller noe sånt noe for mange år siden. :love: Det eneste som ikke stemmer helt er alderen. Men kanskje jeg husker litt feil...

Hmm... nei vent, det kan ikke være henne. Hun kan umulig være så gammel. Søren!

Lenke til kommentar
Nei, det er ikke kødd, men hun ser ikke 18-19 ut idag. Hun ser ut som en 25-åring, en ganske perfekt en, med lysebrunt hår og en kropp og blikk til å drepe for...

 

Så du vet ikke om hun er 26? Hun jeg snakker om har lysebrunt hår (såvidt jeg husker) Godt mulig hun er 20 liksom. Dude, hvis det er henne ass...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...