Gå til innhold

Harddisk-problmer - Hjelp meg! Viktig


Bachern

Anbefalte innlegg

Prøver å partisjonere. Får feilmld om at disken kan være skadet. Hvis jeg prøver å formatere får jeg mld om at den er skadet. Første gang jeg startet PC-en funket det helt til installering av Windows. Da stoppet den og ga ml om at den ikke klarte å kopiere filer til disken (etter 6%, ikke med en gang). Da gikk partisjoneringen. Nå er den helt vrang, og det kommer merkelige lyder. Prøver jeg å bruke Fdisk teller den oppover til 8%, så kommer det litt "annerledes" lyder, og den spretter ned til 0%. Er den skadet, eller har jeg gjort noe feil? Trenger svar så fort som mulig.

 

p.f.t, Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

On 2001-10-29 00:00, Bachern skrev:

Prøver å partisjonere. Får feilmld om at disken kan være skadet. Hvis jeg prøver å formatere får jeg mld om at den er skadet. Første gang jeg startet PC-en funket det helt til installering av Windows. Da stoppet den og ga ml om at den ikke klarte å kopiere filer til disken (etter 6%, ikke med en gang). Da gikk partisjoneringen. Nå er den helt vrang, og det kommer merkelige lyder. Prøver jeg å bruke Fdisk teller den oppover til 8%, så kommer det litt "annerledes" lyder, og den spretter ned til 0%. Er den skadet, eller har jeg gjort noe feil? Trenger svar så fort som mulig.

 

 

Tror nok det er feil på den ja....vist det er en IBM disk kan du laste ned et prog som heter drive fitness test

http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Gega på 2001-10-29 08:42 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...