Gå til innhold

Stiligste tastatur med Æ,Ø,Å


Anbefalte innlegg

Ser etter et stilig/harry tastatur, men sliter med å finne noe som ha norsk oppsett med ÆØÅ. Kunne tenkt meg noe slik som dette, men finner ingen som selger dette (spesielt ikke med ÆØÅ).

På Multicom.no har de dette, med US layout :thumbdown: . De har også et med tysk layout, LOL... Det beste er at de faktisk har 10+ på lager av det med tysk layout :laugh:

 

Finnes det noen webshoper som selger kule/harry tastaturer, helst svart med blått neon, OG ÆØÅ taster?

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker og bukker, fantastisk, bestiller sikkert snart hvis ingen har noen bedre...

 

EDIT: altså det som Furyfax tipset om blir det nok, det var jo full størrelse og med ÆØÅ, genialt!

 

EDIT2: Synes at noe så litt rart ut på bildet av tastaturet, sjekket på Keysonic sine hjemmesider, ta en titt på denne, se på det nederste bilde av tastene... Finn en feil! :laugh: Det må jo være noe feil?

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
EDIT2: Synes at noe så litt rart ut på bildet av tastaturet, sjekket på Keysonic sine hjemmesider, ta en titt på denne, se på det nederste bilde av tastene... Finn en feil!  :laugh:  Det må jo være noe feil?

Urk, det var da en merkelig plass å montere Y'en :green:

Det bør vel sjekkes ut om det faktisk skal være sånn før du kjøper det. OM det er, så følger ikke tastaturet QWERTY standarden.

 

En annen ting, de ser litt 'spinkle' ut de neon tastaturene, liker best de som tåler en trøkk. ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor plasserer de Y'en der? Merkelig...

 

SilverCRX: En kamerat av meg har det tastaturet og synes at tastaoppsettet er litt rart, men det er vel noe man venner seg til... Det som er kjipt er jo at jeg da må bestille det fra danmark, toll, frakt+++ Men kanskje en norsk webshop kunne tenke seg å ta det inn?

Lenke til kommentar
Urk, det var da en merkelig plass å montere Y'en :green:

Det bør vel sjekkes ut om det faktisk skal være sånn før du kjøper det. OM det er, så følger ikke tastaturet QWERTY standarden.

Det er den plassen y/z har i dansk og tysk tastaturoppsett. Særlig i tysk brukes z mye mer enn y, og har derfor fått en lettere tilgjengelig plass.

 

Det er selvfølgelig ikke qwerty, det er qwertz ;-)

 

Uansett, det pleier ikke være noe stort problem å fysisk bytte om tastene hvis det plager en :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

hehe, jeg har det blå keysonic tastaturet.

Deilig det, beste tastaturet jeg har hatt hittil!

 

Har ikke lagt merke til at tastene er bytta om. Er på jobb, så kan jeg sjekke om de er bytta om når jeg kommer hjem.

Endret av Slettet-66d37
Lenke til kommentar

Nei, ikke det jeg så på i hvertfall! De er veldig seriøse! De som har pcstyling.no har også kontorit.no og det er jo for bedrifter! De er dønn seriøse! Men tilbake til tastaturet! Det er helt som alle andre tastatur bare mye kulere!:p Så det er bare å kjøpe det! Og hvis du får et tastatur som det er byttet om ved en feil så er det bare og ringe inn og høre!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Tror ikke det er bytta om på mitt heller.

Mitt er veldig lite uten nummer taster på høyreside.

Jeg kjøpte det i en databutikk i Langesund, tror butikken har fått det fra pcstyling.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...