Gå til innhold

php secure pages


Anbefalte innlegg

Jeg lasta ned php secure pages og prøvde dette på min lokale server.

Xp, apache,php og mysql..

Men når jeg åpner sida kommer dette:

Warning: session_start(): open(/tmp\sess_760d8e3be4e3c28d49966d6e1f9e6b4f, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in C:\apache\htdocs\andre\secure\phpsecurepages\phpSecurePages\logout.php on line 4

 

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at C:\apache\htdocs\andre\secure\phpsecurepages\phpSecurePages\logout.php:4) in C:\apache\htdocs\andre\secure\phpsecurepages\phpSecurePages\logout.php on line 4

 

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at C:\apache\htdocs\andre\secure\phpsecurepages\phpSecurePages\logout.php:4) in C:\apache\htdocs\andre\secure\phpsecurepages\phpSecurePages\logout.php on line 4

 

Warning: session_destroy(): Session object destruction failed in C:\apache\htdocs\andre\secure\phpsecurepages\phpSecurePages\logout.php on line 13

 

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\apache\htdocs\andre\secure\phpsecurepages\phpSecurePages\logout.php:4) in C:\apache\htdocs\andre\secure\phpsecurepages\phpSecurePages\logout.php on line 15

Hva er problemet og hvordan løser jeg det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at du ikke har satt opp mappen der session'ene skal lagres. Gå inn i php.ini og bla ned til Session. Der finner du noe som heter save path som defalt er /tmp.

Du må lage en mappe på maskinen hvor filene kan lagres, bruker du windows kan du f.eks. sette opp c:/tmp - og lage den mappen. NB: /tmp = c:/tmp

så endrer du ikke variabelen holder det at du oppretter mappen c:\tmp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...