Gå til innhold

Kvale valg!


Anbefalte innlegg

Jeg skal kanksje ha ny mob. Har solgt min eldre Nokia6600. Har en Siemens SL55. :)

 

Jeg ønsker en mobil med VGA kamera, sms, t9, farge display, ikke for stor, mms, GPRS, IR. Minst 200timer standby, Design er vel en sak for seg selv, Bra minne til og Polytones

 

Trenger ikke: Blåtann, videofunksjon, Stor skjerm, MP3, Radio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendo X er en kongetelefon den burde du skjekke ut. når han har seldt sinn n6600 og han seiar at han vil han noko litt mindre avangsert. så seier du ikkje sendo x. dei med litt iq vile ha forståt det.

e700 bra valg.

Endret av iq mons
Lenke til kommentar

Jeg kan liste opp de jeg ikke vil ha så slipper vi så mange misser her inne: :thumbs:

Ingen av mobilene på side nr 1 på prisguiden :p

Ingen av mobilene på side nr 2 på prisguiden :p

Sony Ericsson T610 (gammel)

Nokia 3660 (stor)

Samsung SGH-V200 (elendig)

Siemens SX1 (stor)

Nokia 7600 (stor)

P800 (stor)

P900(stor)

 

De jeg har sett litt på og små lurer på er: (problemet med denne er)

 

Nokia 7200 (vet ikke om den er stor. lite minne?)

Nokia 6230 (ingen ting egentlig. Dyr)

Samsung SGH-E700 (var ikke fornøyd med V200)

LG G7100 (lite minne?)

Sony Ericsson T630 (Lite minne? Dårlig kamera?)

Siemens ST60 (lav bateri standby?)

 

PS. jeg vil kunn ha mobiler som er ute nå eller kommer i de nærmeste mnd (max 3 mnd)

Lenke til kommentar

Samsung E700!

Den har knakende god skjerm, har FAKTISK VGA-kamera(640*480) som er veldig bra, godt med minne (10mB eller noe?(arrester meg hvis det er feil)) og et greit meny-system. I tillegg har den grei MMS-støtte, t9 osv.

Eneste minus med den er at den har litt dårlig IR-kompatibilitet hvis du f.eks vil overføre melodier og bilder fra en annen telefon til den.

 

Dessuten taler vel designet for seg selv??

 

E700 er noe av det peneste og tøffeste du kan få av telefoner i dag! (mener nå JEG(og jeg vet MANGE mener det samme))

Endret av dai_ca
Lenke til kommentar
6230 koster en del mer enn e700 da...dessuten sier han at han ikke trenger de funksjonene som 6230 har...

6230 koster 3790,- altså ca like mye som E700 og 6230 har mp3 spiller og minnekort :)

Ville personlig valgt 6230

Jeg har ikke gått inn å sjekket prisene, så her bøyer jeg meg i støvet... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...