Gå til innhold

Jeg ble anmeldt idag.


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
%&!@£]$% onkel blå... og %&!@£]$% alle wannabe-lovlydige gamle damer o.l! Kjørte en holdeplass for langt på bussen for etpar uker siden fordi jeg halvsov, og ble kjefta huden full! :wallbash: Idioti!!! :scared: blir nesten skremt over hvor mange prektige paragrafryttere det er i Norge

Regner med du var sjåfør. Skjønner ikke hva alle klager over, og btw, så er det bare et par meter mellom hvert stopp. De har godt av litt mosjon :p

 

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sjåfør @ 15 år ;) var passasjer en kvæll etter kinotur

 

Edit: Og jeg hadde kjørt en holdeplass lenger enn jeg hadde betalt for (ei krone for mye) :scared::wallbash:

 

Edit2: forrige innlegget var kanskje litt dårlig formulert :blush:

Editing er morro!

Endret av orcblood
Lenke til kommentar

JEg sovna på bussen en gang så hart at jeg ikke vokna føre ei dame lurte på hvor jeg skulle av. Så uta av denne verden som jeg var når jeg vokna så jompa jeg bare ut av bussen ved det stoppet. Når jeg var ute kjente jeg meg ikke igjen ovehode på en stund. Var i en eller annen avkrok i det stedet jeg bor. Måtte gå 1 km nesten, er ikke så langt da.

Lenke til kommentar

de er nok strenge på dette ja.. med alt som har skjedd med tog og lyssignal i det siste så hadde jeg ikke stolt et sekund på de bommene der..

 

likevel, en advarsel hadde vært på sin plass, og en forklaring på hvor farlig det er å gå over på rødt.. politianmeldelse er uhørt. politiet har nok å gjøre på om de ikke må ta slike møkkasaker.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Fyren hadde nok bare en dårlig dag, og prøvde bare å skremme deg.

 

Og om han skulle levere inn en anmeldelse så blir den nok henlagt, politiet har absolutt bedre ting å gjøre enn å følge opp rågjengere. Jeg, som er den verste rågjengern i by'n her, har ofte hatt politiet i nærheten under mine eskapader, og det har ikke skjedd en verdens ting. Senest her før helga hadde jeg en løpetur ut på rød mann, politiet satt i bilen sin og så hele kalaset, men ikke så mye om en tut engang. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...