Gå til innhold

MMS på LG5400


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå har jeg prøvd i hele 3 dager å få mms til å fungere på en LG 5400, uten hell..

 

Ja jeg har:

 

-Ringt netcom og aktivert mms på abonnementet.

-Slått av og på mobilen en million ganger..

-Fått MMS innstillinger tilsendt fra netcom for den mobilen...

-I samme slengen fått wap innstillinger....

-Satt opp mms manuelt med veiledning funnet på netcom sin mms side.

 

Uansett hva jeg gjør, og forrandrer oppsett/aktiverer så vil mobilen ikke ta imot mms. Istedet får jeg en irriterende sms hver gang en mms sendes om at man må på nett og se den der på netcom sine sider.

 

Jeg har også ringt netcom sin kundeservice og hørt grusom musikk i utallige minutter, for så å høre at de i andre ende ikke har peil på hva som kan være galt.

 

(forresten så er det youngtalk abonnement på mobilen)

 

Så nå har jeg gitt opp hjelp fra netcom og vender kinnet til mobil guru'ene på dette forum som aldri har sviktet før.

 

Hva i P##### kan være galt??

 

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker GPRS instillingene? Så vidt jeg vet mottar du MMS gjennom gprs-greiene, så de må funke...

 

jeg har også forøvrig samme problemet, men jeg har det som tidligere het You Cash som nå tydligvis ikke heter noe som helst. Så jeg skifter nok snart til "UngSnakk" eller "Sjakk Kontroll"

Lenke til kommentar

Gprs var riktig ja. Det ser ut til å ha ordnet seg nå, etter at jeg prøvde med og uten sikker tilkobling. Så funket det plutselig etter flere dagers strev. Merkelige greier spørr du meg...

 

Takk å pris at chess har gratis mms for tiden ellers kunne det blitt en stygg telefonregning etter testinga :)

 

Mh

Raymond Pettersen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...