Gå til innhold

CS-consollen?


Anbefalte innlegg

Vet noen om en internettside der jeg kan finne ut av CS komandoene til consollen?

 

Jeg har probleme med å huske de jeg finner ut av så det hadde vært ok med en tekstfil!

 

Det er fett med cs men jeg hater LAME cheatere som tror de er noe siden de har høy stats men egentlig suger de så mye at de ikke tør å spille uten cheats!!

Mildt sagt "JEG HATER CHEATERE"!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-22 21:39, zimen skrev:

awm er et våpen som krever skills, bare synd at det er mange n00bs som sitter og camper i mange timer med den og treffer "akkurat deg".. Det er irriterende jah..


 

eeehhh...det er liksom ikke noe tungt å knerte en fyr med awm/awp! Det holder liksom bare å treffe han med en kule så har du knerta fyrn(som oftest), så skills krever ikke awm/awp etter min mening!

Lenke til kommentar

Hmmm.

Jeg har spilt CS på nettet 2 ganger. Er ikke noe særlig god. Folk kaller meg vel noe slikt som n00b, rookie eller lignende.

 

CS folk er noen rare folk. Hvis noe klarer å skyte de "beste" så er det med en gang snakk om cheat! Begge kveldene jeg testet det var det beskyldninger hele tiden. Ingen som tåler å tape der i gården!

Fant et bilde på nettet som Illustrerer dette godt!

 

Men artig var det... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...