Gå til innhold

"The Aimbot"


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Heisann igjen, mye snakk om mus for tiden, men men "The Aimbot" hos komplett.

Er det et bra valg? eller er det noen hardcore gamere som mener at det finnes bedre kombinasjoner?

Mvh

smint

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg fUnc + intelli du gutten min.. kan jo evt. kjøpe en brukt 3.0. Jeg er fan av den! =) Har selv Intelli 3.0 + fUnc + skatez. Har prøvd Steelpad og Icemat. Jeg følte at ingen av disse nådde opp til fUnc.. Men, det er en smakssak. Oppsøk butikk eller netcafè, evt venner og test selv!

 

Tror nok du blir fornøyd uansett valg

 

I.E 3.0/4.0 + fUnc 1020 + skatez = :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Skatez fra Microplex eller Komplett? Kan ikke huske å ha sett skatez hos Komplett.

LOL, har intellimouse explorer wireless bla bla bla, sluker ****** meg batterier og musa reagerer ikke hvis jeg ikke holder den aktiv hele tiden, god utforming og design jeg liker også fram og tilbake knappene som er bra for våpenskifte i spill, hadde også everglide giganta med alienware merke HAHA den matta ødela jo plastikk greiene under musa mi, så nå satser jeg på ledning-mus og en god musmatte :D

 

Mvh

smint

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Icemat / Intelli kombinasjonen har ALDRI sviktet meg i en game.

Hvis det eneste dere kan sette på icemat er den dærre svisj lyden så bør dere seriøst heller tenke på all den drittmusikken og de fæle lydene dere får dærfra.. Det må jo være værre enn den uskyldige "icemat" lyden.

 

Dessuten er "icemat" lyden bare ett tegn på at det er progamers i nærheten ^^.

GlhF :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...