Gå til innhold

Skjermkort som passer til resten av HW


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Driver på og kikker litt på skjermkort her, men er usikker på om jeg faktisk skal oppgradere hele systemet istedet for kun skjermkort. Ser i disse dager at jeg faktisk har problemer med å spille de nyeste spillene på boksen min (må sette ned til 800x600 med minimalt på alt). Har og en mistanke om at det blir overkill med et über-skjermkort på HW'en min, at CPU ikke henger med, slik at f.eks. et ATI 9800 ikke blir fullstendig utnyttet av systemet.

 

Har følgende:

 

ASUS A7V266 HK med 780MB RAM

Athlon Thunderbird 1.4 GHz

Gainward Geforce2 Pro/450

 

Hvilket skjermkort ville vært et god kort å oppgradere til, som resten av systemet klarer å utnytte til fulle (og vice versa)?

 

Så får jeg basert på dette, ta en bestemmelse på om jeg faktisk bør oppgradere hele burken....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp R9800PRO. De hundrelappene det koster mer, vil vel ikke robbe deg. Dessuten når du oppgraderer senere, vil det være greit... (systemet ditt vil du nok oppgradere om ikke lange stunden uansett) Så gå for R9800PRO, mulig du ikke får full utnyttelse, men bedre enn R9600XT og ihvertfall på sikt, DET er det

 

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Kjøp R9800PRO. De hundrelappene det koster mer, vil vel ikke robbe deg. Dessuten når du oppgraderer senere, vil det være greit... (systemet ditt vil du nok oppgradere om ikke lange stunden uansett) Så gå for R9800PRO, mulig du ikke får full utnyttelse, men bedre enn R9600XT og ihvertfall på sikt, DET er det

 

 

 

Lykke til!

:yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...