Gå til innhold

Cola + Skjermkort

Frzr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg skal fortelle dere nå kommer kanskje som et sjokk, derfor ber jeg om at alle under 15år ikke leser videre.

----------------------------------------------------------------------------

\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Jeg sølte cola på skjermkortet og jeg ser nå alle regnbuens farger TIL OG MED PÅ SVART/HVIT Filmer!!!!!!!!! Jeg har Copyright på dette så dere må be meg om tilatelse til å videre formidle dette og jeg vil at dere skal oppgi at det er jeg som har funnet dette ut når dere formidler dette videre. :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I once dance among the phlowers and ppl tell jokes about me and im like smiling in the sunshine and reply "LOLZ!!!!11 thats is leik so funny _HAEHAEHAE_" and they dont care but i say like "you are realy official funny ppl". They got very sad and not liking me beeing so though towards them and start cry and i say "funny guys right there" and then they went to bed without eating!

Skrevet

det er ikke veldig vansklig og søle cola på et skjermkort, i vinterferien gjorde en venn av meg det samme, han kasta en fizza cola over rommet han andre tok ikke i mot og når colaen traff bakken sprengte fizzkeeperen av pga det store trykket inne i flasken, colaen sprutet inn i pcen til han som satt nermest(han hadde kabinett døra åpen)

Det hele endte med et ødelagt hovedkort og masse svidd cola..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...