Frzr Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Det jeg skal fortelle dere nå kommer kanskje som et sjokk, derfor ber jeg om at alle under 15år ikke leser videre. ---------------------------------------------------------------------------- \/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ Jeg sølte cola på skjermkortet og jeg ser nå alle regnbuens farger TIL OG MED PÅ SVART/HVIT Filmer!!!!!!!!! Jeg har Copyright på dette så dere må be meg om tilatelse til å videre formidle dette og jeg vil at dere skal oppgi at det er jeg som har funnet dette ut når dere formidler dette videre.
stigfjel Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Og da må jeg spørre: Hvordan i heiteste klarte du å søle cola på skjermkortet?
Sandiz Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 I once dance among the phlowers and ppl tell jokes about me and im like smiling in the sunshine and reply "LOLZ!!!!11 thats is leik so funny _HAEHAEHAE_" and they dont care but i say like "you are realy official funny ppl". They got very sad and not liking me beeing so though towards them and start cry and i say "funny guys right there" and then they went to bed without eating!
Joakim87 Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 det er ikke veldig vansklig og søle cola på et skjermkort, i vinterferien gjorde en venn av meg det samme, han kasta en fizza cola over rommet han andre tok ikke i mot og når colaen traff bakken sprengte fizzkeeperen av pga det store trykket inne i flasken, colaen sprutet inn i pcen til han som satt nermest(han hadde kabinett døra åpen) Det hele endte med et ødelagt hovedkort og masse svidd cola..
It's me Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Du lurer ikke på noe. Bare spammer og maser om copyright. Dessuten bruker du emnetittelen dårlig. Stenges.
Anbefalte innlegg