Gå til innhold

Hvilket skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville venta til jeg fikk sett en test av Tt wingo. Xaser3 er helt greit i forhold til pris/ytelse synes jeg men så på XaserV og det så ut som at mange "barnesykdommer" har blitt fikset. Hvis prisen blir lav (nok) tror jeg dette blir et meget bra kjøp (hvis du ser bort fra design, etter min mening... :sick: ). LianLi har jeg ikke noe erfaring med, men at det er stilrent kan jeg ikke si noen ting imot. :love:

 

EDIT> Skrivefeil

 

EDIT2> Forsåvidt, med litt moding blir nok X5 pent, holder selv på å modde X3.. ;)

Endret av MixMaster
Lenke til kommentar

Dette er rart. Det går ikke an å velge mellom LianLi og TTXaser. En som liker Xaser, som er ferdigmoddet kabinett med masse farger og andre jallagreier kan vel umulig også vurdere LianLi, somer HELTmotsatt? Altså stilrent uten alt jallaopplegget somfølger med på Xaser? Det er jo to helt forskjellig klasser.... Som å velge mellom Himmel og ******...

 

 

Anyways...

LianLi!

Lenke til kommentar

Helt enig med folket ang. Lian Li!

 

Men hvorfor liker folk thermal take kabinettene? De ser jo ut som om de har blitt tatt rett ut av en svært dårlig science fiction film fra 80-tallet. Ikke for å starte noen diskusjon her, men ThermalTake må ha noen av de mest jalla kabinettene jeg har sett. Enig med Fragletrollet, hvis du ikke er 14, men vil ha noe som faktisk kan se pent ut, gå for Lian Li!

 

EDIT: leif

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Jeg ville også sagt LianLi, det er de beste kabinettene.

-De er stilrene

-De er smarte

-De bare står der å venter på at du skal kjøpe det, å modde slik at det skiller seg ut, og slik at du liker det best mulig selv.

 

I tilleg til alt dette så har LianLi en veldig høy kvalitetsstandar. :)

Lenke til kommentar

Da må jeg bare kjøpe TT siden alle dere sier Lian Li haha

 

Smack take that and poff that too :devil:

 

Er vel bare en smaks sak rett og slett, noen liker mora andre liker datteren.

 

Er det noen av dere som har modda et keyboard med å legge dioder inni det for å lage lys i det? sånn appropå kjøttkake mener jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Xaser er bare max, sitte på en XaserIII selv. Ikke bare det deiligste som finnes men også noe av det beste innvendig; godt og romslig med luft temp som LianLi kunne drømme om.

 

Mitt forslag er kjøp Tt, LianLi er også heilt ok. Men har selv sammen lignet Xaser3 og et LiainLi, og X3'en var mer eller mindre "best" på alle områder, untatt den plastikk greien som er inni kabinettet som forhindrer at du kutte deg, (skar meg på X3'en :( )

 

 

 

 

Men når alt kommer til alt er det jo opp til deg å bestemme om du vil ha et stillig kabinett (X3) eller om du vil ha som alle andre (LianLi).

 

HF med ditt fremtidige kabinett ;)

 

edit: X3 er og av ren aliminium og kvaliteten er heilt oppe med LianLi :D

Endret av SpinnangR
Lenke til kommentar

Hm, hadde samme valg jeg også.

Sto mellom Lian Li PC65USB (Som du også vil ha), og et Thermaltake XaserIII eller Lanfire.

 

Men siden brutter'n har Thermaltake måtte jo jeg ha Lian Li... :)

Nei, men jeg har hatt lyst på Lian Li lenge. Skikkelig stilrent kabinett, god kvalitet. Og Harddisk-"holderen" ser skikkelig fancy ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...