Gå til innhold

condition ZerO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har condition zero og den rocker den har egen bot prog inne og du kan i tilleg stille på vanskelighets graden til botene, de fungerer akkurat som real people, så der har dere noe å glede dere til. :laugh:

hørte eg nokon si warez?

 

men det er jo heilt klart at du kan stille på vanskegrada til botane da dette er eit singelplayerspel.

Lenke til kommentar
jeg har condition zero og den rocker den har egen bot prog inne og du kan i tilleg stille på vanskelighets graden til botene, de fungerer akkurat som real people, så der har dere noe å glede dere til. :laugh:

Skjønner ikke hvordan folk kan finne underholdning i å spille mot boter.

Eneste spillene der jeg synes boter funker sånn noenlunde er når man er sånn 5 kompiser mot 40-50 boter i Battlefield og Rainbow Six Raven shield/Athena Sword

Lenke til kommentar

Single playeren i CS:CZ er helt elendig. Våpen og karakter modellene er ikke gode nok for et spill i 2004. Gjenntakelse i miljø og omgivelser er også et irritasjons- moment. Våpen og sound effects er heller ikke gode.

 

Har ikke prøvd Multi playeren i spillet, men den må være ekstremt god hvis dette spillet skal reddes. Ikke skaff dette spillet om du ikke får det gratis.

 

Spill heller Counter-Strike, det er mye bedre balansert.

 

La oss håpe at CS2, om det kommer, vil bli bedre.

 

PS: Nå vil jeg vel få mye "konstruktiv kritikk" fra mange CS- folk.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Har ikke planer om å kjøpe det, men hvis jeg kunne fått det gratis ville jeg selvsagt takket ja. Får se hva andre folk synes om det. De jeg kjenner altså, man kan ikke alltid stole på fremmede. ;)

 

EDIT: Fjerna et tegn som lurte seg inn i innlegget.

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...