Errae Skrevet 6. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2004 har hatt litt problemer med tastaturet/lyd og da tenkte jeg at en bios update var på tide (= jeg oppgraderte biosen og når jeg startet så fikk jeg beskjed om at det vare funnet to ny device... disse var: PCI MEMORY NVIDIA PCI MEMORY CONTROLLER kan noen forklare meg hvorfor de ble oppdaget nå og hva de gjør ? Siter Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Det har seg vel sånn at i den nye bios versjonen din er det kommet nye devices i systembehandling. pci memory controller har vel målinger av ett eller annet. Siter Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Det har seg vel sånn at i den nye bios versjonen din er det kommet nye devices i systembehandling. pci memory controller har vel målinger av ett eller annet. det er minne-kontrolleren høyreklikk på de og velg update driver hvis du ikke finner de, så får du installere chipset-driverne Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.