chris_83 Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Vil modde slik at inn strømmen til denne kan komme fra en molex kontakt fra min PSU.. Men hvordan ??
razer Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Vil tror det bare er å kappe av ledningen, og koble + til +12V og - til GND...
stoffix Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 tipper jeg og.. men du kan vel egentlig bare begyne med å skru opp den der "boksen" og se hvordan det ser ut, evt. legge ut bilder, og så vurdere videre derifra.. hadde iallefall jeg gjort.. men jeg garanterer ingen ting.. (som vanlig..)
razer Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Ser det står: INPUT: DC12V OUTPUT: DC 7.5V 2.0A Ser ut som du må ha den boksen ja, hvis det går ant, skru opp boksen og se hva som er inni.. Hvis du ikke kan skru den opp, bruk makt!
chris_83 Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Skrevet 6. mars 2004 (endret) Men det er to sorte (til ground) , er det en for rød 5v og en for gul 12V?? Har jeg velgt riktig sort?? Endret 6. mars 2004 av cgsimons
Nitromarsjipan Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Jord er jord, det er det samme hvilken sort du bruker.
chris_83 Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Skrevet 6. mars 2004 Da er det gjort, det funker... Bildene er kjempe bra, speiellt til å se film... Men for MSN messenger funker det dårlig, teksten blir uleslig.. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det?? kan jeg få resolutionen mindre enn 800*600?? Se her, bilder og filmer
Hårek Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Er det en TV skjerm, koblet til TV-ut på skjermkort? I såfall blir det ikke bedre tekst. Det er det som er forskjellen mellom en monitor og en TV.
sparks Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Schtilig Du får fjerne all plasten rundt og modden i kabisset
chris_83 Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Skrevet 6. mars 2004 Skal moddes inn i kabinettet senere... (bygges fra grunnen av alt sammen.... tar litt tid..) LCD har tv-in.... (kan jeg modde LCD til å ta imot VGA istedet??
chris_83 Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Skrevet 7. mars 2004 Nå funker alt perfect.... med noen unntak.. hvordan kan jeg få LCDn til å spille film, mens jeg f.eks spiller Battlefield... Hvis jeg prøver det nå så blir LCDn svart... Hvis jeg bruker skjermen(LCDn) for MSN messenger, så kan jeg ikke skrive.. Mens jeg spiller Battlefield. Må fprtsatt bruker ALT + TAB for å skjule spillet for å skrive i Messenger .... finnes det programmer som kan fikse dette?? Som f.eks. hold inne F8 Mens man skriver, så går kommandoene til messenger istedet for spillet...(slik at jeg kan spille samtidig)
LarsFromasj Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hvordan løste du problemet? Altså, du sier "nå funker alt perfect" SKal nemlig ha meg en sånn jeg også.
chris_83 Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Bildet er sylskarpt når jeg ser på stille bilde eller film, men tekst er fortsatt et problem. Har fikset dette ved å sette opp tekst størrelsen på MSN messenger til 20, og ved evt og sette oppløsningen til 640 * xxx (dette gjorde jeg ved å bruke Powerstrip) Noe jeg fortsatt lurer på er hvorfor jeg ikke kan spille Battlefield 1942 samtidig som jeg viser Film fra Winamp over tv-ut til LCDn.. Hvis jeg prøver dette blir skjermen svart, og får feilmelding enten på Winamp eller Battlefield, skulle tro de brukte de samme driverne eller noe slik at det blir klasje.. Vet også at man kan sette oppp alle tekst størrelser generellt i hele windoes på skjerminnstillingene... Skulle gjerne gjort dette bare for tv-ut til LCDn, men klarer ikke å få den innstillingen for bare LCDn, skrur jeg den på kommer det på begge skjermene.. Hvis noen kunen hjulpet meg med disse problemene ville jeg vært evig takknemlig.
EspenGunnufsen Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Mulig du kan bruke VoiceMate Pro. slik at du sier messenger, da merker den messengeren og du kan bare skrive. hvis ikke kan du jo bare bygge et minitastatur som du koler til parralell eller seriellporten og programmerer til å gjør forskjellige ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå