Gå til innhold

DVD-Brenner


Anbefalte innlegg

Hvilken DVD-Brenner bør eg kjøpe. Den skal seff kunne brenne DVD :p og vanlig CD-R, spille av DVD og vanlige CDer! Pris: 0-1000(1500) NOK :ermm:

 

EDIT: Oops, var kanskje litt feil sted å poste denne då, skulle vel stått i Annet om hardware? sry :(

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale NEC ND2500A som brenner både + og - formatet i 8x hastighet. Den kan du få for under 100lappen på mpx.no som har den i ukens tilbud, absolutt noe å vurdere! Jeg har den selv og brenner med Verbatim 4x plater (datakjeden hadde ikke 8x plater da jeg var der :cry: ) det fungerer utmerket, ferdig på 12-13 minutter på en full plate.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale NEC ND2500A som brenner både + og - formatet i 8x hastighet. Den kan du få for under 100lappen på mpx.no som har den i ukens tilbud, absolutt noe å vurdere! Jeg har den selv og brenner med Verbatim 4x plater (datakjeden hadde ikke 8x plater da jeg var der :cry: ) det fungerer utmerket, ferdig på 12-13 minutter på en full plate.

Ser den e uten programvare, gjør det noe? :ermm: Ser du skrev under 100lappen, hehe... det hadde kanskje vært litt billig? :p Jaja, men takk for "forslaget" :)

Lenke til kommentar
Anbefaler også NEC ND-2500A.

Ser det e en fyr her som har problemer med denne brenneren... NEC nd-2500a, Feilbrenning hvert eneste forsøk.. Er dette en feilproduksjon, eller er det mange av de som e sånn? :dontgetit:

Skyldes nesten garantert at han har installert nforce IDE drivere som er en dårlig ide uansett hvilken DVD-brenner du velger. Går han tilbake til Microsoft sine IDE drivere burde alt funke igjen.

Lenke til kommentar
Anbefaler også NEC ND-2500A.

Ser det e en fyr her som har problemer med denne brenneren... NEC nd-2500a, Feilbrenning hvert eneste forsøk.. Er dette en feilproduksjon, eller er det mange av de som e sånn? :dontgetit:

Skyldes nesten garantert at han har installert nforce IDE drivere som er en dårlig ide uansett hvilken DVD-brenner du velger. Går han tilbake til Microsoft sine IDE drivere burde alt funke igjen.

Han har fikset det nå og brenneren virker.

Har selv denne brenneren og har fortsatt ikke hatt noen problemer.

Slå til på det tilbudet fra mpx! Et trygt og godt kjøp.

Lenke til kommentar

Jeg har også NEC2500 og har aldri angret. Et glimrende kjøp for ca 1000 kr :)

Har brent ca 30 DVDer, den første jeg brant ble ulesbar pga den ble brent på 8x og tålte bare 4x, en annen plate ble coaster fordi jeg fikk blåskjerm under brenning D'OH!

Hadde ikke noe med brenneren å gjøre, jeg får det av og til...

 

Ellers har alle platene funket utmerket. Et topp valg til en glimrende pris :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...