andrenos Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Har så lite lyst til å betale for Smartmovie, så er det noen som vet om en side jeg kan laste det ned fra??
genser Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Har så lite lyst til å betale for Smartmovie, så er det noen som vet om en side jeg kan laste det ned fra?? Slikt hører ikke hjemme på forumet. All slik snakk er forbudt. Om produsenten lager et program som du virkelig har lyst på så fortjener produsenten pengene dine for det programmet. Mobilprogramvare-markedet er ikke så gigantisk som det kanskje virker. Konklusjon: Kjøp programmet eller la vær. Ihvertfall ikke spør om hjelp her på forumet.
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Det har kommet så mange nye på symbian-forumet nå som ikke vet så mye om retningslinjene enda... Dere nye bør lese de...
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Beklager, hakke holdt på med dette så lenge.. Men håper du fortsetter!!
alka07 Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 direcshow codecs for this type står det filen jeg prøver på er mpg lasta noen fra hjemmesiden hvordan skal jeg implentere den?
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Du trenger xvid codec på både mobilen og PC´en... Har du det??
andrenos Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Seff, jeg fortsetter jeg Dette er det beste forumet i Norge
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Seff, jeg fortsetter jeg Dette er det beste forumet i Norge Jupp.. Helt enig...
nerd-light Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 hei har installert divx 5.0 kodeken og den nyeste xvid kodeken fra k-lite kodekpakk. Er det noen som har prøvd begge og funnet ut hvem som passer best til smartmovie. Og hva slags innstillinger bruker dere til siemens sx1. I divx 5.0 kodeken er det forskjellige profiler alt fra handheld til high definition er det noen som bruker disse når dere konverterer til smartmovie ? og i xvid kodeken er det så masse innstillinger at det skjønte jeg ikke stort av Noen som har noen tips å gi bort mvh nerd-light
-imen Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Hva er de beste innstillingene til nokia 7610? Får bare ræva oppløsning hele tiden.
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 Hva er de beste innstillingene til nokia 7610? Får bare ræva oppløsning hele tiden. Bruker du standard konverteren? hvis du gjør det så vil jeg anbefale til det strekeste at du skifter til virtual dub(eller i det minste en kombioanisjon)
B4stian Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 hvordan oppsett burde jeg bruke på min nokia 3650, altså når jeg skal konvertere..
Bimmer325ia Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Finn et lite filmklipp og prøv deg fram på det, så ser du når du har oppnådd ønsket kvalitet.
qwert Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 6kb/frame tilsvarer sånn ca. en middels kvalitet Divx (90Min, 700MB, 576x320) når man kompenserer for oppløsningen på telefonen. Dette blir omtrent 64MB i timen pluss lyd. Ser ingen grunn til å gå høyere enn dette. Prøv så noen klipp med varierende bitrate/framerate til du finner et passende forhold mellom størrelse og kvalitet. Bruker selv VirtualDub 2-pass og Simple Level 3-profilen. Et tips for å spare plass er å bruke telefonen til å se tegnefilm da denne kan konverteres til halv framarate med mye mindre merkbart kvalitetstap enn 'vanlig' video.
adsfiklam Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 Seff, jeg fortsetter jeg Dette er det beste forumet i Norge Og det største, eller tar jeg feil?
Alph3z Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 (endret) *lest gjennom flere tråder, så trenger ikke svar på spørsmålene mer* Endret 21. august 2004 av Alph3z
B4stian Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 du kan laste ned divX codec gratis fra siden dems, og ang. innstillingene er det bare å prøve seg fram etter hvordan kvalitet du vil ha (støøre fil = bedre kvalitet, sier seg jo selv da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå