Gå til innhold

Counter-Strike 1.6-guider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har problemer med og få mine boter til og funke :(

Jeg har lastet de ned og extracta dem i cstrike mappa mi, men når jeg går inn i cs og skriver inn commandoene for at botene skal komme så kommer det bare unknown command.. hva har jeg gjort feil? -hva kan problemet være? :cry:

Lenke til kommentar

Hei jeg tenkte at jeg bare skulle prøve å oppdatere den flotte guiden til Nixon^^, aka Garbion, slik som TST oppfordrett meg til. Beklager at jeg har brukt så himla lang tid.

 

Som Nixon^^ skriver, må man først laste ned steam. Etter at du har innstallert steam, og åpnet det for første gang, blir steam oppdatert. Det tar ca 10 min.

 

Deretter må man lage en egen steam konto, eller logge på en du allerede har tilgang til. Når det skjer, blir du bedt om å skrive en "contact e-mail" for å få en "validation-code", som du senere må bruke for å aktivisere kontoen din. Du vil få koden etter en liten stund. Skriv inn koden, og du er klar til å registrere en cd-key som du forhåpentligvis har kjøpt i butikken.

 

(Sånn som jeg har gjort, bare at den ikke virka) offtopic, jeg vil ikke uttrykke mine tanker om steam her, da får jeg nok en advarsel.

 

Det kan hende at systemet er anderledes nå, det vet jeg ikke, fordi det er en stund siden jeg aktiviserte kontoen min.

 

Hvis du har noe å legge til , er du hjertelig velkommen :)

 

Beklager igjen at jeg brukte lang tid, jeg har ingen brukbar unnskyldning for det :blush:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
HLTV

HLTV

Lyst til og recorde en pcw eller at du eier vennene dine? Bruk HLTV. Men ikke bruk det på public servere, det er lite populært hos admins.

1. Last ned dedikert server moden. (Games--> Dedicated server)

2. Start en dedikert cs server så det lages en mappe. (Dedicated Server-->Cstrike) Ikke lag denne mappa selv.

3. Stopp serveren

4. I "dedicated server" mappa ligger den 1 fil som heter hltv.exe, start den.

5. Da kommer det opp et vindu som ligner på en slags konsoll.

6. Finn fram server ip og pw til den serveren du skal recorde.

7. Skriv "serverpassword <passord>" F.eks: serverpassword warpw

8. Skriv "connect ip + port" F.eks: connect 123.46.215.31:27015

9. Da skal det komme build server eller noe sånt

10. Når det slutter og komme meldinger skriver du: record navnpådemo

11. Da vil ALT som skjer på mapet bli recorda

12. Når du ikke vil ha med mer skriver du: stop

13. Gå til Dedicated server-->Cstrke, der skal det ligge en fil som heter navnpådemo_og_masse_tegn

14. Bytt navn på den til noe kortere

15. Kopier den til Counter Strike-->cstrike

16. Åpne cs og skriv: playdemo navnpådemo

17. Enjoy wink.gif

 

Jeg prøvde å sette opp HLTV mot boter, for så å recorde det for å se om jeg fikk det til.

 

Jeg får til å recorde osv, men på demoen lagger det, alt går hakkete.

Noen som vet hva jeg må gjør?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva er "public"? Server åpen for alle?  :blush:

PUBLIC??? Vet du hva public er på norsk? Kan du norsk? :dontgetit:

Hva var egentlig vitsen med å plukke på han? Jeg mener, ikke alle er like godt etablerte i alt. Om du kom inn på et mongolsk fridans forum, og noen snakket om en snabelfizz, hadde du visst hva det var? HÆ? KAN DU IKKE MONGOLSK? HÆ?

Syntes du er usaklig nå.. Public er et basic engelsk ord som jeg lærte i 4. klasse.

Alle veit at det betyr offentlig, og da burde det ringe en bjelle. :ermm:

 

Det er en liiiiten forskjell på basic engelsk og mongolsk, men jaja.. du må gjerne kverulere for min del.

hehe ja det er nok han som kverulerer her ja :roll:

Lenke til kommentar

Skal bygge om hele tråden så det blir mer en faq. Grunnen er at forumet blir nedspamma med de samme spørsmålene om og om igjen.

 

Release date blir rundt den 16-17-18 august.

EDIT: Jeg lover ikke at jeg kommer til å orke dette, kommer an på hvor oppgitt jeg er av forumet når den tid kommer.

Endret av niXon^^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
[quote name='Confuser' date='15/03/2004 : 11:52']Har forsøkt meg på denne frag fest, movie mekke greia og fått lagd meg en ganske så kul video. :devil: 
I noen av sekvensene så hadde det vært kult å hatt med orginal lyden oxo. Hvordan får jeg lagt til lyden fra demoen på videoen jeg har laget?
Må jeg hente ut lyden fra demoen sepparat for så å klippe den inn på riktig sted i videoen?[/quote]
Ta å prøv Fraps du... Der kan du ta opp lyd og video i samme fila - [url="http://www.fraps.com"]http://www.fraps.com[/url] - Rart at ingen nevnte det til nå... Kanskje det er en ting å ta med i guiden også?
Lenke til kommentar

Får å si det sånn, jeg har spilt cs i rundt 5år nå. Siden beta 6.2.

Jeg ville ikke anbefalt å begynne å spille på noobservere. Man lærer

mye mer av å spille på norske servere med BRA PING. UK2.net er engelske

servere med rævva ping for oss normenn.

 

Takk for meg

Petter :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...