Gå til innhold

Counter-Strike 1.6-guider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam ER gratis, CS ER gratis, det er kun key som koster for CS. Fileplanet kan vel ta penger ja, men det er jo DE som tar pengene.

 

Men har ikke fileplanet ventetid for medlemmer som ikke betaler, og direkte nedlasting for de som betaler? Altså for å laste ned med en gang med best hastighet må man være "betalkunde". Men hvis man godtar 1 times ventetid, så er det nok å være vanlig medlem.

Lenke til kommentar

Har forsøkt meg på denne frag fest, movie mekke greia og fått lagd meg en ganske så kul video. :devil:

I noen av sekvensene så hadde det vært kult å hatt med orginal lyden oxo. Hvordan får jeg lagt til lyden fra demoen på videoen jeg har laget?

Må jeg hente ut lyden fra demoen sepparat for så å klippe den inn på riktig sted i videoen?

Lenke til kommentar
Har forsøkt meg på denne frag fest, movie mekke greia og fått lagd meg en ganske så kul video. :devil:

I noen av sekvensene så hadde det vært kult å hatt med orginal lyden oxo. Hvordan får jeg lagt til lyden fra demoen på videoen jeg har laget?

Må jeg hente ut lyden fra demoen sepparat for så å klippe den inn på riktig sted i videoen?

Jeg har alltid bare limt inn no bra musikk jeg, har funka det.

Men vis du vil ha orginal lyd må du ta opp lyden og lime inn.

 

Last ned et program som heter SuperMp3Recorder, der kan du enkelt ta opp ;)

Lenke til kommentar
Steam ER gratis, CS ER gratis, det er kun key som koster for CS. Fileplanet kan vel ta penger ja, men det er jo DE som tar pengene.

 

Men har ikke fileplanet ventetid for medlemmer som ikke betaler, og direkte nedlasting for de som betaler? Altså for å laste ned med en gang med best hastighet må man være "betalkunde". Men hvis man godtar 1 times ventetid, så er det nok å være vanlig medlem.

Nei, hold dere til Gamesdomain , eller Gamershellf. eks , der har jeg ca 90 kbps stabilt med stjelenor 704/128 linje.

Lenke til kommentar

Noen andre nyttige ting er vel rates.. mange glømmer bort å sette dem opp eller bare gidder ikke pga netcoden er faktisk laged for highpingers.. akk.. :(

 

Men uansett om du har 1mbits linje så BURDE du kunne kjøre disse ratsa:

cl_updaterate 101

cl_cmdrate 101

cl_rate 20000

rate 25000

--------------------------------------------------

en annen ting som kan hjelpe er jo selvfølgelig

hud_fastswitch 1 (slepper å trykke på musetasten hver gang du skifter våpen)

hud_centerid 1 (Ser navnet under siktet ditt isteden for på kanten)

--------------------------------------------------

Om du ikke spiller funmaps så kan du også bare skru av

cl_allowdownload 0

cl_allowupload 0

 

 

Bare noen forslag fra en csgamer :)

 

Edit:

Jo forresten når det gjelder buyscripts man har gjort det enklere i 1.6 så man kan for eks. skrive:

bind h "vest; galil; famas; primammo; buyammo2; flash; defuser" da vil man få armor, galil som terror/famas som ct, fullt opp med ammo, flash og defusekit.. om noen trenger hjelp med buyscript så gjerne kontakt meg :) jeg hjelper til!

. Rettet opp den lille skrivefeilen ^^

Endret av proeSS
Lenke til kommentar

Tja, mekker en liten liste jeg da over ting noen kan ha nytte av å vite:

  • Hvordan man får på sin egen server et web-område til å vises ved tilkobling.
  • Hvordan man får fingeren ut av r*va og sletter cheaten sin.
  • Hvordan man lager spraypaint (var vel et spørsmål om det nylig).
  • Hvordan man lager maps (spørsmål om det også nylig).
  • Veiledning for register-redigering, hvis CS og Steam går til...
  • Kanskje en guide til ASE! :D

Vel, kommer ikke på flere nå.

Tja, hvorfor dukker det opp 100 tråder pr dag her, og når noen skal lage en guide kommer det ikke opp noe? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nixon: Fin guide.

 

Du kan evt legge til en faq hvis noen har problemer med å sette opp en dedicated server.

 

Takket være DevN var det et problem her som ble fikset.

 

Steam Invalid Ticket error ved tilkobling til en lokal dedicated server, der det ikke går an å koble til internt eller eksternt.

 

Kan se hele posten her. Er bare en 4-5 poster så skal være god informasjon.

 

Tenkte dette kunne være et greit lite tillegg til den ellers gode guiden din :)

 

Edit: ein feil...

Endret av En Tiger
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...