Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, nei skal vel si meg enig i at dette tok vel litt av ja :)

 

det siste jeg la inn var vel mest tilegnet Myubi men samma pokker, ække noe vitsi i å fortsette detta, prøvde å foklare noe, men det sporet av i fel rettning lol

 

men et lite inlegg til han som antok at jeg var 10 år, dette er helt klart feil !!

 

og du bør være forsiktig i å utale deg om ting du ikke vet noe om (var ikke en trussel)

 

 

thats it !

 

 

just another crazy world we live in :)

Lenke til kommentar
Les The Jargon File en gang til, du.

 

For your convenience:

http://catb.org/~esr/jargon/html/H/hacker.html

 

 

Edit uten edit fordi jeg forhåndsviser innlegget: Meg, zirener :)

 

 

 

Edit: Denne tråden har vel sporet ganske av, og fortjener kanskje snart å stenges?

og den linken der kan du bare ta å brenne opp !!

 

mye av det stemmer seffers, men også mye av det er bare humbug. skal du legge ut eksempler så kom med noe som er litt mere fornuftig å lese takk !

 

Alle vet at all privat informasjon som tilhører andre ikke er ment for andre.

 

dvs. all hacking som blir utført uten tilatelse, dvs, gå inn på annen manns eiendom er inbrudd, og inbrudd er straffbart.

 

så please, ikke kom og fortell meg at det kun er for å lære å håntere informasjon for å bedre sikkerheten..

 

ordet hacker har egentlig ikke noe med inbrudd å gjøre i det hele tatt,

skal jeg gå inn på dette i detalj så blir jeg ikke ferdig i dag, det er helt klart.

 

men siden du tydeligvis er mega smart så kan vel du forklare dette for oss da :)

Lenke til kommentar

Neida overhode ikke, du sier det du mener, ikke noe problem med det :)

 

ja det er sant, jeg blei medlem tiligere i dag rett og slett fordi jeg ikke fikk lov til å svare på innlegg før evnt. et medlemskap, bare fløy rundt på nettet og surfet da jeg kom over dette forumet.

 

ja kan også hende jeg er stor i kjeften men jeg vet hva jeg snakker om, det kan kanskje ikke virke sånn men jeg har faktisk det, men på en positiv måte.

 

jeg er verken en hacker eller cracker men har studert dette i noen år.

 

når det gjelder dette så vil jeg på det sterkeste anbefale folk i å ikke holde på med dette, det er og vil være meget straffbart. men på en annen side så er det også med på å hjelpe sikkerheten, men innen trygge og avtale messige forhold.

 

Det finnes tallrike ting en kan gjøre for å beskytte seg men det er bare til å inse at det er og blir vanskeligere å forhindre dette. Mye av dette kan vi takke Microsoft for desverre.

Lenke til kommentar

ja alt som har med dette å gjøre er interesant for de fleste :)

 

min alder er egentlig ikke så forferdelig viktig men 35 er års tallet.

 

tja. har vel studert det som er å studere, fremgangsmåter, hindringer, de forskjellige oprativ systemers virke måte, og ikke for å snakke om hvordan i det hele tatt sikre seg mot dette. Skildehenvisninger er ukjent. Hvordan en kan lære seg slikt ? tja. masse lese stoff og atter lesing men også en del praksis.

du bør og må kunne en del programering men også en del forskning, og ikke aller minst vite hvilken side du vil være på :)

 

men nok om det, streifet innom dette forumet og kunne ikke dy meg med å ha det litt morsomt, synest liksom at det er litt vel dumt å skryte av en masse greier som de ikke har peil på. til syvende å sist så blir sånne som denne personen tatt, rett og slett fordi de ikke kan sine såkalte kunskaper godt nok.

og jeg kan love deg det at det er ikke så veeeeldi vanskelig å spore opp slike :) hvis de det gjelder virkelig går inn for det.

Lenke til kommentar
ja alt som har med dette å gjøre er interesant for de fleste :)

Du misforsto meg visst. Jeg mente at jeg syntes det var interessant å høre hva slags erfaring du mener du har.

 

Unnskyld at jeg sier det, men hvis du virkelig er 35 syns jeg oppriktig talt synd på deg. Jeg kjenner dyslektikere på 15 som skriver bedre enn deg. Hva jobber du som? Noen med en slik uovertruffen kompetanse innen informasjonsteknologi kan jo umulig være arbeidsløs.

 

 

(Min tidligere påstand om at tråden bør stenges, eller som A_N_K foreslo, flyttes, står ved lag. Inntil videre har jeg stor interesse av å se hvor lang tid det tar før historien rakner :))

Lenke til kommentar
ja alt som har med dette å gjøre er interesant for de fleste :)

Du misforsto meg visst. Jeg mente at jeg syntes det var interessant å høre hva slags erfaring du mener du har.

 

Unnskyld at jeg sier det, men hvis du virkelig er 35 syns jeg oppriktig talt synd på deg. Jeg kjenner dyslektikere på 15 som skriver bedre enn deg. Hva jobber du som? Noen med en slik uovertruffen kompetanse innen informasjonsteknologi kan jo umulig være arbeidsløs.

 

 

(Min tidligere påstand om at tråden bør stenges, eller som A_N_K foreslo, flyttes, står ved lag. Inntil videre har jeg stor interesse av å se hvor lang tid det tar før historien rakner :))

ok dette begynner å bli utroligt irriterende, hvis du noen gang har planer om, å komme noen vei så bør du skifte holdning, Du aner overhode ikke hvem du har med å gjøre, så du bør tråkke veldig forsiktig i dørene. Du av alle burde ha skjønt dette nå. har kanskje skrive feil men det har ingenting med mine kunskaper å gjøre, hvis du er så jævla smart som du tror du er så kan vi godt ta en liten fight på dette, helt i orden for meg det, men kom pokker ikke til meg og klag etterpå.

 

jeg kan gi deg en adresse og da er det opp til deg å bedømme om jeg kan det jeg sier eller ikke. jeg skal hunte deg så hardt at du ikke vet hva som traff deg. Og du min venn bør bytte leverandør ganske så fort. Er lei av sånne som deg, som tror de kan alt. jeg står for det jeg sier, men kan du det ???

 

Dette virker kanskje litt tullete men dette er den eneste muligheten for å stoppe slike som deg, sorry pal men slik er det bare.

Sånne som deg trenger en lære penge.

 

så hvis du er den jeg tror du er så bør du ta utfordringen eller så er du aldeles verdiløs for meg, du er absolutt ingenting og bør derfor holde helt tyst om det du ikke har peil på.

 

Tør du ??

Lenke til kommentar

Hahahaha!!!, var det ikke Pantera som var 35? det har jeg ikke noe tro på så barnslig som han skriver, begynne å true folk på et programmeringsforum, det syns jeg er å synke VELDIG dypt :-P

Et lite tips, ikke ta NOE personlig, for dette er ikke noe sosialt chatterom.

 

Håper folk snart kan slutte å bry seg om norskfeil jeg og, det er egentlig helt normalt

Lenke til kommentar

Nå har da denne diskusjonen gått veldig langt?

Syns helt klart at denne burde stenges nå(selv om det er litt interessant å høre på alt hva folk har å si)

 

EDIT:

Neida overhode ikke, du sier det du mener, ikke noe problem med det

Fint :):thumbup:

EDIT2:

Syns helt klart at denne burde stenges nå

Eller flyttes som A N K foreslo...

Endret av zirener
Lenke til kommentar
Hahahaha!!!, var det ikke Pantera som var 35? det har jeg ikke noe tro på så barnslig som han skriver, begynne å true folk på et programmeringsforum, det syns jeg er å synke VELDIG dypt :-P

Et lite tips, ikke ta NOE personlig, for dette er ikke noe sosialt chatterom.

 

Håper folk snart kan slutte å bry seg om norskfeil jeg og, det er egentlig helt normalt

hehe barnslig ja kanskje men hva skal man finne på når lørdagen er lang da he he

 

 

Ps. Har ikke truet noen jeg, det var faktisk en utfordring.

 

 

Tar ingenting personligt men når borg tar overhånd så vet man kanskje ikke heeeelt hva som skjer :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...