Gå til innhold

Noen som har noen ide om hvor bra T630 blir ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da ikke det minste rart. Hørt om test team? Hvorfor ikke la de som jobber i bransjen eller firmaet få være de første? I stedet for nokia som lar kundene teste telefonene sine?

 

Misunnelsen blant brukere her i forumet kan man virkelig ta og føle på av og til. Spiller da ###### meg ingen rolle om så molna får telefonene et år i forkant. Hva vet vel vi som jobber i andre bransjer uansett? Eller aller minst dere som hovedtyngden av brukerene egentlig er; Ungdom som aldri har hatt jobb før.

 

TenkTenkTenk *T*T*T* :thumbs:

 

EDIT: Bannskap må til for å understreke ethvert godt poeng!

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Det er da ikke det minste rart. Hørt om test team? Hvorfor ikke la de som jobber i bransjen eller firmaet få være de første? I stedet for nokia som lar kundene teste telefonene sine?

 

Misunnelsen blant brukere her i forumet kan man virkelig ta og føle på av og til. Spiller da ###### meg ingen rolle om så molna får telefonene et år i forkant. Hva vet vel vi som jobber i andre bransjer uansett? Eller aller minst dere som hovedtyngden av brukerene egentlig er; Ungdom som aldri har hatt jobb før.

 

TenkTenkTenk *T*T*T* :thumbs:

 

EDIT: Bannskap må til for å understreke ethvert godt poeng!

De som tester telefonen til SE før verdens lanseringer er SE Global Field Tester.....og det er ikke Molna..Tro meg på det. Han jobber heller ikke i SE..Det er faktisk bare 2 stykker som er ansatt i SE Norge.

 

Det spiller ikke noe rolle for meg heller om folk har telefone lenge før jeg har hørt om dem....men når folk åpenbart lyver så påpeker jeg det.

 

Jeg vet ikke hva andre mobilprodusenter gjør når de tester telefoner.

men det er ingen i norge som har tilgang til SE telefonene før verdenslanserigen bortsett fra de som jobber med det i SE.

 

Molna kan du ikke gi meg en grunn til at du skal ha tilgang på telefonen før verdenslanseringen. Hva heter han som gir deg tilgang på telefonene. Trenger bare intialer.

 

Ps..Ericsson lager ikke telefoner mer.(cerveza)

 

HablaMenerAtMolnaLyver

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva andre mobilprodusenter gjør når de tester telefoner.

men det er ingen i norge som har tilgang til SE telefonene før verdenslanserigen bortsett fra de som jobber med det i SE.

Hva vet du om han jobber i Norge eller ikke?

 

Hvorfor bry seg egentlig? Har det noe å si?

Personlig betyr det lite hva en som er så opphengt i Siemens synes om en SE-modell enten han har hatt den eller ikke.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva andre mobilprodusenter gjør når de tester telefoner.

men det er ingen i norge som har tilgang til SE telefonene før verdenslanserigen bortsett fra de som jobber med det i SE.

Hva vet du om han jobber i Norge eller ikke?

 

Hvorfor bry seg egentlig? Har det noe å si?

Personlig betyr det lite hva en som er så opphengt i Siemens synes om en SE-modell enten han har hatt den eller ikke.

Hva han mener om SE telefoner betyr ingen ting for meg...

Det som jeg reagerte på var at han farer med usannheter...

 

At han ikke jobber i SE er ganske åpenbart....er det ikke.. :-)

Lenke til kommentar
det er ingen i norge som har tilgang til SE telefonene før verdenslanserigen bortsett fra de som jobber med det i SE.

*Kremt*

Nå er det nå slik at Molna ikke bor i Norge... ;)

 

Personlig betyr det lite hva en som er så opphengt i Siemens synes om en SE-modell enten han har hatt den eller ikke.

Det er ikke et spesielt konstruktivt utgangspunkt. Er det bedre å ha en fordekt skjevhet som det eksempelvis amobil tidvis viser (les den triste testen av Z-600 for et eklatant eksempel)? Såvidt jeg kan se så har Molna tidligere gitt en del pepper til T610, min egen erfaring med den telefonen er at den fortjener hver bidige pepperbit den er blitt tildelt. Og i motsetning til visse andre mennesker på dette forumet så evner faktisk Molna å argumentere brukbart saklig for de synspunktene han har. Det er pinlig lettvint å avfeie ham med et "siemens-fanboy"-stempel.

Lenke til kommentar
 

De som tester telefonen til SE før verdens lanseringer er SE Global Field Tester.....og det er ikke Molna..Tro meg på det. Han jobber heller ikke i SE..Det er faktisk bare 2 stykker som er ansatt i SE Norge.

 

HablaMenerAtMolnaLyver

Molna jobber og bor i England (næmere bestemt London) så da er det vell lite sannsynlig at han jobber for Sony ericsson norge, og dermed har du (mest sansynlig) rett i at han ikke er en av de to personene du snakker om.

Men han kan vel jobbe i Sony ericsson england eller no(?) eller på en eller annen måte få testet mobilene på annet vis.

 

Tror ikke molna lyver.

Han hadde jo z1010 for mange måneder siden ;)

Lenke til kommentar
De som tester telefonen til SE før verdens lanseringer er SE Global Field Tester.....og det er ikke Molna..Tro meg på det. Han jobber heller ikke i SE..Det er faktisk bare 2 stykker som er ansatt i SE Norge.

 

Det spiller ikke noe rolle for meg heller om folk har telefone lenge før jeg har hørt om dem....men når folk åpenbart lyver så påpeker jeg det.

 

-snipp-

 

HablaMenerAtMolnaLyver

Det er ganske kraftige uttalelser du kommer med, du burde kjenne Molna ganske godt før du tar i på denne måten. Hva er grunnen til at vi skal stole på deg og ikke Molna?

 

SE og andre som lager telefoner er jo ganske intressert i at det finnes programvare til de ikke sant? Ved å gi utviklere tilgang til nye modeller før de slippes så kan de sikkre at det finnes programvare til de ute når de lanseres.

Lenke til kommentar
det er ingen i norge som har tilgang til SE telefonene før verdenslanserigen bortsett fra de som jobber med det i SE.

*Kremt*

Nå er det nå slik at Molna ikke bor i Norge... ;)

Hvis han jobber i utlandet, kan det være mulig at han har tilgang.

Then i rest my case.....har ingen oversikt over hva som skjer der ute. :blush:

 

Jeg trekker tilbake mine angrep på deg Molna. Jeg har ingen belegg for mine anklagelser. Tråkket i salaten..tok det forgitt at du jobbet og bodde i Norge.

Sorry.

 

Edit: En litt lenger unnskyldning en det jeg opprinnlig skrev.

 

Hablashutsup

Endret av Habla
Lenke til kommentar
Men han kan vel jobbe i Sony ericsson england eller no(?)

Jeg jobber et par hundre meter fra SonyEs hovedkontor i Europa, men jobber definitivt ikke for dem nei :)

 

'beh' har sjønt det :)

 

Men er nå det så interessant da, er jo hundrevis av personer som får mobiler mens de er på prototype-stadiet, ikke noe uvanlig det...

Lenke til kommentar
Personlig betyr det lite hva en som er så opphengt i Siemens synes om en SE-modell enten han har hatt den eller ikke.

Det er ikke et spesielt konstruktivt utgangspunkt.

 

Det er ikke utgangspunket, heller resultatet av å ha lest mange hundre poster han har skrevet.

Argumentere gjør jeg i sakelige diskusjoner, og ikke for mine personlige meninger som jeg ikke har til hensikt å presse på andre. Kan heller gå med på at jeg burde holde dem for meg selv.

Lenke til kommentar
Men han kan vel jobbe i Sony ericsson england eller no(?)

Jeg jobber et par hundre meter fra SonyEs hovedkontor i Europa, men jobber definitivt ikke for dem nei :)

 

'beh' har sjønt det :)

 

Men er nå det så interessant da, er jo hundrevis av personer som får mobiler mens de er på prototype-stadiet, ikke noe uvanlig det...

Da jobber du i London....heldig gris....

Ber om unnskylding for mine angrep..les 2 poster over..edit.

 

Habla

Lenke til kommentar
Det er jo bare en T610 med nye deksler da, ikke noen revolusjon akkurat :)

 

Har brukt T630 et halvår nå og synes den er kjedelig. Noe raskere enn T610, men kjipere design og T610 javaspill funker desverre dårlig på T630 :mad:

Kan være dette er et dumt spørsmål, men om den du har er et halvt år gammel, er det ikke mulig de som kommer i butikken har fått litt bedre software? er hovedsaklig det du nevner ang. javaspill jeg tenker på. Det er litt underlig at en telefon som hovedsaklig er lik T610, skal kjøre spill dårligere? Er det kun javaspill beregnet på T610? hva med spill fra nettet, som feks glir på fleste nokiaer? Ev. spill spesielt til T630?

Bare spør, skal bytte T28s'en snart, gidder ikke kjøpe "gamle" T610, om det er en nyere modell liksom... hvordan er de ift. z600?

Bør man kanskje heller vente på SE's nyere modeller enn å handle T630? Blir vel muligens minnekort og annet bekvemt i de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...