Gå til innhold

TempCheck (Temperatur Monitor) RheoStat FanMate og Artic


Anbefalte innlegg

1)Lure på og kjøpe en temp måler, den koster 200 kr. Er det verdt og bruke 200 kr på og vise rett temp? I sofall skal eg legge målaren i kjølepastaen på cpu`en?

2) Skal også kjøpe AS3. PÅ cpu`en min er det et lite klistermerke trur eg, lot den berre stå på når eg tok på kjølevifta. Men når eg skal ta på goop`en må vel det vekk, elle?

3) Er det nødvendig med plansliping? Det koster 70 kr for sandpapir, og eg vil ikkje riske noke..

4) Fanmaten, demper den lyden masse? Har to kabinett vifter ++ Så den bråker fælt, vil eg få bra utbytte av fanmaten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


1)Lure på og kjøpe en temp måler, den koster 200 kr. Er det verdt og bruke 200 kr på og vise rett temp? I sofall skal eg legge målaren i kjølepastaen på cpu`en?


nei! Legg aldri noe mellom kjernen og kjøleribba annet enn kjølepasta. Hvi set er en sånn tunn sensor han du legge den helt inntil kjernen.

Quote:


2) Skal også kjøpe AS3. PÅ cpu`en min er det et lite klistermerke trur eg, lot den berre stå på når eg tok på kjølevifta. Men når eg skal ta på goop`en må vel det vekk, elle?


Det er ikke et klistremerke, men trykt skrift.

Quote:


3) Er det nødvendig med plansliping? Det koster 70 kr for sandpapir, og eg vil ikkje riske noke..


Det er verdt å planslipe kjøleribba men ikke ikke XP'en din. Det er mulig du kan få sndpapiret billigere hos en lokal farvehandel e.l.

Lenke til kommentar

Når eg lese no so ser at det står at xp`ane har veldig nøyaktig tempratur så det er ikkje nødvendig med temp måler. Stemmer dette ? Ser også at eg har en slags beskytelse på selve kjerna. Skal den fjernast ?

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ahdrage på 2002-03-21 17:18 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: ahdrage på 2002-03-21 17:20 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...