Gå til innhold

Kamskjell tlf?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Z1010 er en klapp telefon, den er jo rett rundt hjørnet, sikkert den første 3g telefonen som kommer til norge, så den er vel kanskje verdt å vente på ;)

Ikke for å hakke eller flisespikke, men jeg vil bare gjøre oppmerksom på at Nokia har to UMTS-telefoner på det Norske markedet pr i dag bla.a 7600...

 

Samsung E700 er en knall-telefon! Den har stort minne bra kamera(640*480) og veldig bra brukergrensesnitt, i tillegg til at den er en av de kuleste flipp-telefonene på markedet i dag(etter min, og mange, andres mening)

Lenke til kommentar
Z1010 er en klapp telefon, den er jo rett rundt hjørnet, sikkert den første 3g telefonen som kommer til norge, så den er vel kanskje verdt å vente på ;)

Ikke for å hakke eller flisespikke, men jeg vil bare gjøre oppmerksom på at Nokia har to UMTS-telefoner på det Norske markedet pr i dag bla.a 7600...

det du sier er jo helt uvesentlig.. denne tråden handler om klapptelefoner (gsm og 3g), ikke 3g mobiler generellt

Lenke til kommentar
Z1010 er en klapp telefon, den er jo rett rundt hjørnet, sikkert den første 3g telefonen som kommer til norge, så den er vel kanskje verdt å vente på ;)

Ikke for å hakke eller flisespikke, men jeg vil bare gjøre oppmerksom på at Nokia har to UMTS-telefoner på det Norske markedet pr i dag bla.a 7600...

det du sier er jo helt uvesentlig.. denne tråden handler om klapptelefoner (gsm og 3g), ikke 3g mobiler generellt

Jeg forstod det også som at det var den første UMTS-telefonen... Men men...

 

Jeg venter i spenning påLG G7200, men hvor blir den av?? :scared:

Den ble vist under CES '04

 

:love:

Lenke til kommentar
Z1010 er en klapp telefon, den er jo rett rundt hjørnet, sikkert den første 3g telefonen som kommer til norge, så den er vel kanskje verdt å vente på ;)

Ikke for å hakke eller flisespikke, men jeg vil bare gjøre oppmerksom på at Nokia har to UMTS-telefoner på det Norske markedet pr i dag bla.a 7600...

det du sier er jo helt uvesentlig.. denne tråden handler om klapptelefoner (gsm og 3g), ikke 3g mobiler generellt

Jeg forstod det også som at det var den første UMTS-telefonen... Men men...

 

Jeg venter i spenning påLG G7200, men hvor blir den av?? :scared:

Den ble vist under CES '04

 

:love:

den var kul liksom, men se hvor feit den er da...! :cry: ser tykker ut enn en Z600 jo... huff a mei......

Lenke til kommentar
sikkert den første 3g telefonen som kommer til norge,

*kremt*LOL*kremt*

 

 

 

Vil anbefale

z600

 

 

anbefaler på det kalleste e700; siden den er full av uforståelige ting og mangler mye... Ja, z600 er litt større men den har så mye mer at den er verdt d...

Se ellers på:

LG G7100 eler G5400 koster rundt 2000.. (billigere enn g7100, og uten kamera + litt mindre "funskjoner")

eller

andre samsunger ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Z1010 er en klapp telefon, den er jo rett rundt hjørnet, sikkert den første 3g telefonen som kommer til norge, så den er vel kanskje verdt å vente på ;)

Ikke for å hakke eller flisespikke, men jeg vil bare gjøre oppmerksom på at Nokia har to UMTS-telefoner på det Norske markedet pr i dag bla.a 7600...

det du sier er jo helt uvesentlig.. denne tråden handler om klapptelefoner (gsm og 3g), ikke 3g mobiler generellt

Det er uvesentlig, ja, men hvis du leste hele innlegget mitt kommenterte jeg topic'et:

 

Samsung E700 er en knall-telefon! Den har stort minne bra kamera(640*480) og veldig bra brukergrensesnitt, i tillegg til at den er en av de kuleste flipp-telefonene på markedet i dag(etter min, og mange, andres mening)

Lenke til kommentar
Men om du ikke trenger kamera (ingen TRENGER vel det?) er nok LG G5400 det beste valget.

 

Mens mora di nok ville likt SE Z200.

Nei egentlig ikke.

De som virkelig trenger det, kjøper ikke mobil med kamera, de kjøper en dårligere mobil, men ett digital kamera.

 

Men er jo litt gøyt med kamera også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...