Gå til innhold

C&C Generals Deluxe Pack


Anbefalte innlegg

Hei. Så det var en tråd gående her men jeg var såpass frekk at jeg starter en ny en...

 

Helt seriøst, så har jeg ikke oppdaga Generals før nå. Og da jeg begynte å gjøre søk på det, da jeg så oppsamlingspakken til spillet samtidig - da ble jeg ekstra interressert. Driver å mimrer tilbake til RedAlert og bare frydes ved tanken. Ja, er det så gøy og flyktig som RA. Og dette TiberianSun greiene, er det også noe å anbefale? Generals òg selvfølgelig? Har jo prøvd demoen på det sistnevnte men følte vel eg. det at det kanskje var litt uoversiktlig med tanke på dette 3D overblikket man har. Det er kanskje bare en vanesak eller? Ihvertfall vurderer sterkt å kjøpe Deluxe pakken. Og PS, hvor lenge har Generals vært ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Generals har vært ute i rundt et år tror jeg. Kanskje 2.

Har kun originalen, ikke zero hour (exp. pack) selv men kan trygt anbefale det. Selv syntes jeg faktisk det var bedre enn RA2 (dukker under bordet og venter på at noe blir kastet mot meg)

 

LØP OG KJØP

*Pælme små lette folkevogner på*

 

Ra2 EIER!!! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvis du får noe c&c stemning ut av generals så vil jeg gjerne vite hva du mener med det,noe av det viktigste var jo selve historien og måten den ble fortalt.

generals+zero hour er og blir et multiplayer spill, ca på lik linje med battlefield, sp blir bare treningsmodus.

Lenke til kommentar
Bought! Og verdt hver eneste krone! Liker usannsynlig godt den der nye generals battle modusen i zero hour... Nå er jeg hekta og, hehe, sitter foran dataen hver dag etter jobb å spiller. LOL.

Har blitt hektet på det selv, men er meget _meget_ skuffet over den elendige løsningen deres på internett spillingen, har brukt x antall timer på å confe routere/firewalls samt installert ekstra programmer etc for å kunne spille online.. men når det først funker så er det genialt :yes:

Lenke til kommentar

så når du førsts kommer online, hvordan er nivået på spillerne??

Blir man gangraped sånn konstant? :blush:

Spilt endel Generals SP.. men aldri over nettet enda..

Spilte mye RA2 på nett.. ahh mimre.. hmm hvor er de cd'ne .. reinstallere og leke litt :thumbs:

Lenke til kommentar
Generals har vært ute i rundt et år tror jeg. Kanskje 2.

C&C Generals har vært ute litt over ett år nå.

Var på LAN party for ett år siden i vinterferien og spillet kom akkurat ut under det LAN'et, da ble det mange glade ansikter rundtomkring...

 

Zer Hour er en ganske bra tillegspakke tettpakket med nye rariteter. Det blir vanskeligere å spille online pga alle nye tingene, så er man strategi fanatiker vil det gå bra, selv pøser jeg bare på med all slags tanks, soldater og stormer inn. Mhuhaha!

Lenke til kommentar
så når du førsts kommer online, hvordan er nivået på spillerne??

Blir man gangraped sånn konstant?  :blush:

Spilt endel Generals SP.. men aldri over nettet enda..

Spilte mye RA2 på nett.. ahh mimre.. hmm hvor er de cd'ne .. reinstallere og leke litt  :thumbs:

Det finnes dem som har spillt 400 kamper og tapt 3-10, hvor mye dem har jukset kan jo diskuteres men vil nok tro at noen er meget gode.

 

Selv spiller jeg for det meste kun AOD (art of defence maps) der vi er for eks 6 stk som skal forsvare et slott i 20 minutter mot angrep fra alle kanter, og da snakker vi mange enheter, sitter med en p4 maskin som sliter ;)

 

har som mål og klare å holde ut "alene" i et slik kart og det er ikke bare bare :blush:

 

 

 

Alderon: Finn det laget du liker best og lær det skikkelig, da kan man komme langt, hvis man kjenner fiendens svakheter så kommer det seg enda mer :thumbup:

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar
hvis du får noe c&c stemning ut av generals så vil jeg gjerne vite hva du mener med det,noe av det viktigste var jo selve historien og måten den ble fortalt.

generals+zero hour er og blir et multiplayer spill, ca på lik linje med battlefield, sp blir bare treningsmodus.

Generals bunner jo ut ifra RA. Det er jo simpelthen samme type spill.

 

Har aldri vært glad i MP med denne typen spill... Kun smak og behag. Blir nok lei det til slutt - men inntil da, hehe...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
hvis du får noe c&c stemning ut av generals så vil jeg gjerne vite hva du mener med det,noe av det viktigste var jo selve historien og måten den ble fortalt.

generals+zero hour er og blir et multiplayer spill, ca på lik linje med battlefield, sp blir bare treningsmodus.

Generals bunner jo ut ifra RA. Det er jo simpelthen samme type spill.

 

Har aldri vært glad i MP med denne typen spill... Kun smak og behag. Blir nok lei det til slutt - men inntil da, hehe...

hvis du tenker på at begge to er strategi spill så har du helt rett, men gameplayet til generals i form av historie eksisterer ikke.

det var nettopp her de tidligere c&c spillene stod ekstra sterkt, morsomme videosekvenser og skikkelig bakgrunnsinformasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...