Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøvde å kjøre PCMARK04 v110, men i den andre 3d-testen (Etter testen der boksene faller ned i stenrommet) får jeg bare en flimrende skjerm der bildet ruller nedover skjermen som ett tv-bilde som ikke er riktig instillt. Etter noen sekunder stopper det opp, og det kommer fram en pcmark04 splash-screen. Etter det går programmet tilbake til windows, hvor jeg blir møtt av følgende feilmelding:

 

feil.jpg

 

Er det noen som kan tenke seg hva som er galt? Har prøvd både i overklokket og standard tilstand, og maskinen er 100% stabil ellers.

Endret av v0id
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står at jeg mangler Windows Media Encoder 9. Ligger ikke denne sammen med Win MediaPlayer 9?

 

Du mener at jeg får det til hvis jeg kjører alle testene?

Du får det til hvis du kjører alle 10 systemtestene, de 10 første man kan velge.

 

Men det sies at det er en form for kopibeskyttelse som ikke lar deg gjennomføre testene om du har ulovlig cd-nøkkel.

 

Btw, windows media encoder 9 finner du her...

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Ikke forstår jeg hvordan jeg bruker Prime 95 heller, for å se om det er ustabilt eller ikke

Options->torture-test, start og la den stå på i 10-20 timer...

Om maskinen ikke slår seg av, det kommer opp feilmeldinger eller prime95 kræsjer er maskinen så godt som 100% stabil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...