Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først og fremst; få en sammenheng mellom de to bildene. Siden kan du tenke på at selv de beste sliter med å lage sider som er pene med svart bakgrunn. Når de så går opp for deg at du BØR begynne på nytt så lag en litt mer innholdsrik side før du poster den - det er litt vanskelig å gi skikkelige kommentarer på så lite innhold :thumbsup:

 

PS, har ikke jeg sett sider postet av deg før?

Endret av enden
Lenke til kommentar

Ikke spesielt avansert, det der. Det ser ålreit ut. Men svart farge på "andreaslien.tk" fungerer ikke helt, da det drukner litt i bakgrunnen. Kanskje du bør prøve å binde sammen de to lynglimtene øverst i venstre hjørne med en slags effekt. De har sitt utspring der, på en måte. :thumbup: Alt i alt så er det litt for tynt enda. :no:

Lenke til kommentar

takker for respons

 

Dette var bare første utkast, tok meg ikke mange minuttene å lage det. Det jeg lurte på er om det går ann å bruke dette temaet på en web side.

Hadde også en pekerføsom knapp jeg hadde tenkt til å bruke i mnyen, men jeg syntes ikke den var noe bra, så jeg la den ikke ut.

 

Jeg får jobbe litt mer med den, også får vi se...

Lenke til kommentar
men.. lilla/brun Marvin-terning fra meg og...

eg tog'an :p

Det er fordi B|real skrev feil nick på IRC for en tid tilbake, så tør ingen å rette han og ergo så folk tror jeg heter Marvin..:)

 

Så på IRC heter jeg Marvin visstnok.. Hver gang jeg retter B|Real rykker jeg en plass opp på 10 Most Wanted lista på adminkontoret.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...