-kga- Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Hvilket spill er det du lærer så mye engelsk i da? Rolle spill er sjekke og lære engelsk av blant annet. Der er det mye tekst. Husker jeg satt med ordboka for mange herrens år siden for å skjønne hve som sto der. Nå så blir det jo mer og mer tale i rolle spilla framfor bare tekst også. Enkelte rollespill har sykelig mye tekst.
MrVilla Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 At man lærer engelsk av spill er vel en selvfølge. Akkurat som man lærer engelsk av filmer og data generelt.
chonKeL Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Lurte på en ting... Hvor mye tid bruker dere på data (spill o.l) om dagen? Jeg bruker hvertfall en 4-5 timer daglig og jeg går trossalt på skole også (gk). I helgene blir det enda mere Vet ikke hvordan hverdagen min hadde blitt viss jeg ikke hadde hatt cs! Jeg fikk bredbånd (ngt bravo) tidlig sist sommer. Etter det har det blitt utrolig mye cs Jeg har faktisk tid til venner også, men 0 tid til lekser Jaja, har nå 3,4 i snitt og vet jeg kunne fått bedre viss jeg hadde brydd meg om skolen mer.Men er så lei av skolen at jeg ikke orker mer når jeg er kommet hjem fra skolen. cs owns
Melfacion Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 spiller 4-5 timer? da kan du vel spill 4 timer og drive med skole en halvtime? har ikke tid du liksom
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Jeg er 34 år og er gamer på heltid. Mange voksne driver med gaming, faktisk så er d flere og flere voksne som "oppdager" spillverdenen og blir hekta. D er dyrt å være gamer i norge, koster mye penger, hvis man ikke driver med piratkopiering og denslags. Jeg kjøper spillene mine, synes d er greit å støtte opp om en industri som sliter med mye piratkopiering og hacking og stjeling av koder (Half Life 2) Men poenget mitt er: La ingen ta fra deg gleden med gaming, d er både sunt og lærerikt, ingen må komme her å påstå noe annet ! Nemlig !
Melfacion Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Vultur Gryphus: ikke for å leke moralens vokter eller noe, men mener du gamer på heltid som i "ikke-jobber-men-gamer-isteden" eller "jobber-på-dagtid-og-gamer-på-kveldstid" ? hvis det første: tjener du penger på gamingen? et yrke å anbefale, kanskje?
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Moralens vokter! Den var ny! Tror faktisk d er første gang jeg hører d om meg selv.. Jeg er ikke yrkesgamer på noen som helst måte, men jeg er hekta på spillig og har vært d siden jeg fikk min første C64..
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Vultur Gryphus: ikke for å leke moralens vokter eller noe, men mener du gamer på heltid som i "ikke-jobber-men-gamer-isteden" eller "jobber-på-dagtid-og-gamer-på-kveldstid" ? hvis det første: tjener du penger på gamingen? et yrke å anbefale, kanskje? Sorry blir litt rask på avtrekkern. D var du som ikke ville være moralens vokter, d var slik d var !
Melfacion Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Vultur Gryphus: ikke for å leke moralens vokter eller noe, men mener du gamer på heltid som i "ikke-jobber-men-gamer-isteden" eller "jobber-på-dagtid-og-gamer-på-kveldstid" ? hvis det første: tjener du penger på gamingen? et yrke å anbefale, kanskje? Sorry blir litt rask på avtrekkern. D var du som ikke ville være moralens vokter, d var slik d var ! ja, det var meg som var det, ja... hehe skjønner ikke helt hvordan du klarte å få det omvendt men hadde du noe svar?
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 (endret) Endret 1. april 2004 av Vultur Gryphus
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 D er sikkert et fett yrke å være gamer, hadde vært noe d..Men slik er d nok ikke med meg ! Jeg er en arbeidsledig grafisk designer.. Derfor har jeg tid til gaming hele dagen !
johanlo Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Lurte på en ting... Hvor mye tid bruker dere på data (spill o.l) om dagen? Jeg bruker hvertfall en 4-5 timer daglig og jeg går trossalt på skole også (gk). I helgene blir det enda mere Vet ikke hvordan hverdagen min hadde blitt viss jeg ikke hadde hatt cs! Jeg fikk bredbånd (ngt bravo) tidlig sist sommer. Etter det har det blitt utrolig mye cs Jeg har faktisk tid til venner også, men 0 tid til lekser Jaja, har nå 3,4 i snitt og vet jeg kunne fått bedre viss jeg hadde brydd meg om skolen mer.Men er så lei av skolen at jeg ikke orker mer når jeg er kommet hjem fra skolen. cs owns Du kan jo angre deg den dagen du fullfører VGS med rundt 3 i snitt. Lykke til med karrieren din på McDonalds da...
C4STOR Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Lurte på en ting... Hvor mye tid bruker dere på data (spill o.l) om dagen? Jeg bruker hvertfall en 4-5 timer daglig og jeg går trossalt på skole også (gk). I helgene blir det enda mere Vet ikke hvordan hverdagen min hadde blitt viss jeg ikke hadde hatt cs! Jeg fikk bredbånd (ngt bravo) tidlig sist sommer. Etter det har det blitt utrolig mye cs Jeg har faktisk tid til venner også, men 0 tid til lekser Jaja, har nå 3,4 i snitt og vet jeg kunne fått bedre viss jeg hadde brydd meg om skolen mer.Men er så lei av skolen at jeg ikke orker mer når jeg er kommet hjem fra skolen. cs owns Du kan jo angre deg den dagen du fullfører VGS med rundt 3 i snitt. Lykke til med karrieren din på McDonalds da... Tja, Røkke og Gjelsten har jo bare 6års skolegang, så ikke døm folk nord og ned
Jakartabebopp Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 mhm, døm ikke folk sør for himmelen før de faktisk står bak kassen på mac'ern
chonKeL Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 Lurte på en ting... Hvor mye tid bruker dere på data (spill o.l) om dagen? Jeg bruker hvertfall en 4-5 timer daglig og jeg går trossalt på skole også (gk). I helgene blir det enda mere Vet ikke hvordan hverdagen min hadde blitt viss jeg ikke hadde hatt cs! Jeg fikk bredbånd (ngt bravo) tidlig sist sommer. Etter det har det blitt utrolig mye cs Jeg har faktisk tid til venner også, men 0 tid til lekser Jaja, har nå 3,4 i snitt og vet jeg kunne fått bedre viss jeg hadde brydd meg om skolen mer.Men er så lei av skolen at jeg ikke orker mer når jeg er kommet hjem fra skolen. cs owns Du kan jo angre deg den dagen du fullfører VGS med rundt 3 i snitt. Lykke til med karrieren din på McDonalds da... Haha! Tror neppe jeg trenger å jobbe på macern fordi jeg har 3,4 i snitt (ikke 3 ) Motivasjonen kommer nok med alderen tror jeg. Bare jeg kommer gjennom disse 3 årene på en grei måte er jeg fornøyd...
johanlo Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Lurte på en ting... Hvor mye tid bruker dere på data (spill o.l) om dagen? Jeg bruker hvertfall en 4-5 timer daglig og jeg går trossalt på skole også (gk). I helgene blir det enda mere Vet ikke hvordan hverdagen min hadde blitt viss jeg ikke hadde hatt cs! Jeg fikk bredbånd (ngt bravo) tidlig sist sommer. Etter det har det blitt utrolig mye cs Jeg har faktisk tid til venner også, men 0 tid til lekser Jaja, har nå 3,4 i snitt og vet jeg kunne fått bedre viss jeg hadde brydd meg om skolen mer.Men er så lei av skolen at jeg ikke orker mer når jeg er kommet hjem fra skolen. cs owns Du kan jo angre deg den dagen du fullfører VGS med rundt 3 i snitt. Lykke til med karrieren din på McDonalds da... Tja, Røkke og Gjelsten har jo bare 6års skolegang, så ikke døm folk nord og ned Røkke og Gjelsten er "one of a kind", og man skal ha ganske mye selvtillitt for å tro at man klare det de gutta har klart (selv med all verdens utdanning).
johanlo Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Lurte på en ting... Hvor mye tid bruker dere på data (spill o.l) om dagen? Jeg bruker hvertfall en 4-5 timer daglig og jeg går trossalt på skole også (gk). I helgene blir det enda mere Vet ikke hvordan hverdagen min hadde blitt viss jeg ikke hadde hatt cs! Jeg fikk bredbånd (ngt bravo) tidlig sist sommer. Etter det har det blitt utrolig mye cs Jeg har faktisk tid til venner også, men 0 tid til lekser Jaja, har nå 3,4 i snitt og vet jeg kunne fått bedre viss jeg hadde brydd meg om skolen mer.Men er så lei av skolen at jeg ikke orker mer når jeg er kommet hjem fra skolen. cs owns Du kan jo angre deg den dagen du fullfører VGS med rundt 3 i snitt. Lykke til med karrieren din på McDonalds da... Haha! Tror neppe jeg trenger å jobbe på macern fordi jeg har 3,4 i snitt (ikke 3 ) Motivasjonen kommer nok med alderen tror jeg. Bare jeg kommer gjennom disse 3 årene på en grei måte er jeg fornøyd... Du trenger selvfølgelig ikke å jobbe på McDonalds fordi du har 3,4 i snitt, men den dagen du står der og ikke har gode nok karakterer, så kan du jo angre deg for at du spilte spill istedet for å lese...
Techpoint Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) Heisann alle Gamere Det å sitte å spille hele dagen lang uten å gjøre noe annet er jo selvfølgelig ikke sunt, men å spille noen timer er jo ikke farlig, mye moro har man også. Jeg er ikke mye til gamer selv, men har den siste uken samlet endel venner her hjemme hvor vi har spilt BFV og hatt mye moro med det.. Nå har jeg endel arrangementer for akkurat gamere, og pc-brukere generelt sett, og det bærer jo mye preg av at de folkene som kommer spiller endel, men her treffer de også nye venner (og fiender) Men de fleste har det gøy.. Og når ble det usunt egentlig? Endret 6. april 2004 av Techpoint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå