Akira Kurosawa Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 burde jeg kjøpe det høres ganske kult ut men trenger mer informasjon plis
Gromle Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Det burde du absolutt kjøpe! Er ett av de beste 1. persons RPG som er på markedet nå. Veldig bra story, pen og "levende" spillverden. Mulig å løse mange oppgavene på flere måter. Men det lønner seg kanskje å vente til utvidelsen Night of The Raven kommer, ettersom det ryktes at denne vil bli utgitt sammen fullutgaven av G2. Også må man starte G2 på nytt for å bruke utvidelsen.
cheeplix Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 G2 er et flott og engasjerende rollespill som spilles i 3./1. person. Verdenen er enorm og inneholder flott og realistisk natur og grafikken er nydelig. Som Gromle sa; levende verden. Folk har gjøremål i løpet av dagen og legger seg utpå kvelden (noen legger natten til den lokale pub'en ). Som en motsetning til veldig mange andre rollespill er det ikke en time med character building i starten. Når man starter har man en plain character og man velger så hvilke skills man vil legge vekt på. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=718 <--- Verdt en titt.
Stig_W Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Men før du kjøper 2eren med addon som kommer om ikke alt for lenge så anbefaler jeg deg å kjøpe 1eren først og spille gjennom den før du begynner på 2eren... 1eren er på enkelte områder bedre enn etterfølgeren.
Gromle Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Enig der, og i tillegg så dukker endel av NPC'ene fra G1 opp i G2. Og spiller man G1 først får man en mer sammenhengende historie.
ZeZar is BACK Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Fins det, eller kommer det ( Med utvidelsen) Multiplayer??
Akira Kurosawa Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 (endret) Takk Hvordan er kontrollene? Er det som 3d action looken eller KOTOR åja Det ser ****** fett ut Endret 3. mars 2004 av Akiro Curosawa
Gromle Skrevet 3. mars 2004 Skrevet 3. mars 2004 Fins det, eller kommer det ( Med utvidelsen) Multiplayer?? Det kommer ikke noe MP. De satser alt på singleplayer. Og kontrollene, Mr Akiro, er ikke så veldig ulike Kotor, bare MYE bedre IMO.
The_evil_blue_toad Skrevet 24. mars 2004 Skrevet 24. mars 2004 Hvor kan du skaffe Gothic 1? Disse tyske spilla er jo umulige å spore opp.
SirGalrim Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hvor kan du skaffe Gothic 1? Disse tyske spilla er jo umulige å spore opp. Ja, få som har gothic 1. Avalon har det, men de har ikke satt det ned i pris. Det bør gjøres nå. EDIT: upps, de er vist utsolgt... Endret 25. mars 2004 av SirGalrim
Dinsdale Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 burde jeg kjøpedet høres ganske kult ut men trenger mer informasjon plis Akkurat dette forumet her er vil ikke stedet å spørre om du bør kjøpe , men jeg som andre er fanatiker og anbefaler seff dette glitrende spillet. En av de tingene jeg syntes var kulest var at alle NPC`er har en stemme. Man slipper altså all denne teksten som man har i MW. Man kan seff velge å ha undertekster samtidig og første gangen anbefaler jeg det, hvertfall til man er trygg på at man forstår hva som blir sagt. Når "Raven" kommer er jeg en meeeeget glad mann i laaaaang tid
SirGalrim Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Gothic forumet vårt ble fjernet uten advarsel Jaja, jeg får "bump'e" denne tråden da så alle ser den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå