mogul Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har et MSI K8T NEO +AMD64-3200MHZ . Jeg får ikke aktivert agp port lurte på om det er noen som kan hjelpe. Jeg har ett ATI skjermkort med den siste driveren. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Er den enablet i bios? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Har du kjørt CD-en med drivere som fukgte hoved kortet? Alt. vært inne på VIA sin side og funnet drivere (patcher) for chipset... Skulle være drivere også hos MSI... Lenke til kommentar
mogul Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Er den enablet i bios? ja jeg enablet i bios, men jeg får ikke fikset fastwrite den står på auto og jeg skulle gjerne satt den til8x agp. Men den får jeg ikke forandrett. Lenke til kommentar
mogul Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Har du kjørt CD-en med drivere som fukgte hoved kortet?Alt. vært inne på VIA sin side og funnet drivere (patcher) for chipset... Skulle være drivere også hos MSI... Nei jeg har ikke vært hos via, men jeg har vært hos msi å oppgradert til vers.1.20 Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Resette CMOS .... bare en tanke altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå