Gå til innhold

AgileMessenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg sliter også med agile messenger! jeg klarer å logge meg på, men ingen av mine kontakter er online.. logger jeg meg på msn på pcen min er en hau av folk online.

 

Mest irriterendes er det når folk skriver meldinger til meg på agile messenger, for da kan jeg ikke svare dem, fordi det står at de er "offline".

 

Noen andre som sliter med dette?

 

(Har også N6600)

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
jeg sliter også med agile messenger! jeg klarer å logge meg på, men ingen av mine kontakter er online.. logger jeg meg på msn på pcen min er en hau av folk online.

 

Mest irriterendes er det når folk skriver meldinger til meg på agile messenger, for da kan jeg ikke svare dem, fordi det står at de er "offline".

 

Noen andre som sliter med dette?

 

(Har også N6600)

Jeg har akkurat samme problemet! :angry: (har en P800 da)

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Eller er det noen andre programm å anbefale?(link?)

Lenke til kommentar
jeg sliter også med agile messenger! jeg klarer å logge meg på, men ingen av mine kontakter er online.. logger jeg meg på msn på pcen min er en hau av folk online.

 

Mest irriterendes er det når folk skriver meldinger til meg på agile messenger, for da kan jeg ikke svare dem, fordi det står at de er "offline".

 

Noen andre som sliter med dette?

 

(Har også N6600)

Jeg har akkurat samme problemet! :angry: (har en P800 da)

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Eller er det noen andre programm å anbefale?(link?)

Jeg fikk et program av Gandalf the Grey som heter jMSN Pro, og det duger!! :) Søk litt rundt så finner du det sikkert.

Lenke til kommentar
Bruker du den nyeste versjonen?

Har du prøvd med et annet oppsett?

Har du prøvd å innstallere det på nytt?

;)

Begynner å tvile på oppsettet NetCom har sendt meg...

 

Lastet den nye versjonen fra Agile's hjemmesider, men får bare en feilmelding - også denne gangen! Hvor fikk du tak i oppsettet ditt? Altså TCPIP oppsettet?

Lenke til kommentar
Bruker du den nyeste versjonen?

Har du prøvd med et annet oppsett?

Har du prøvd å innstallere det på nytt?

;)

Begynner å tvile på oppsettet NetCom har sendt meg...

 

Lastet den nye versjonen fra Agile's hjemmesider, men får bare en feilmelding - også denne gangen! Hvor fikk du tak i oppsettet ditt? Altså TCPIP oppsettet?

Jeg husker ikke helt, bruker ikke agile lenger det ble for irreterende når det bare virket når det selv følte for det :thumbdown: Det virket fint på 6600 og 3650, men på P900 så ville det rett å slett ikke. Prøv å send "gprs nokia" til 1999(det er telenor oppsett, men det burde virke på netcom og, virket iallefall på sense med netcom dekning)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...