Gå til innhold

Boter til Battlefield 1942


Anbefalte innlegg

Hei, skal snart på lan, og hørte rykter om at det fantes boter til battlefield. Noen som hvet:

 

Hvor jeg finner dem

Om de er til BF 1942 eller om jeg trenger Desert Combat, og i såtilfelle, hvor finnes det.

Og, hvilken versjon av battlefield virker botene på? Jeg har bare en cracket versjon, og spiller ikke online, så jeg regner med det har kommet den del oppdateringer.

 

Hadde vært bra vis noen hadde litt peiling, vi er nemlig ikke nok til å spille bare mot hverandre. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden du ikke har en lovlig versjon av spillet, så finner du det ved å sende en mail til eagames hvor du forklarer situasjonen.

Ok, prøver det da :D . Nei men seriøst, jeg vurdere faktisk å kjøpe det. Og ikke fortell meg at jeg er den eneste forumbrukeren som ikke har betalt for alle spillene sine ;) . Tviler litt på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Siden du ikke har en lovlig versjon av spillet, så finner du det ved å sende en mail til eagames hvor du forklarer situasjonen.

Ok, prøver det da :D . Nei men seriøst, jeg vurdere faktisk å kjøpe det. Og ikke fortell meg at jeg er den eneste forumbrukeren som ikke har betalt for alle spillene sine ;) . Tviler litt på det.

 

Jo, du er nok den eneste,

Jeg HAR IHVERTFALL IKKE NOE WAREZ!! ;):roll::cool::innocent::whistle::blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...