Gå til innhold

Forfulgt av regninger


Anbefalte innlegg

Bestillte først et radeon 9600pro kort, men bestemte å gå for et 9800pro siden det kosta 600kr mer..

Men da var det for sent, den var allerede som "plukkliste", jeg ringte komplett kundeservice, og de fortalte at jeg kunne bestille 9800pro og sende 9600pro i retur (benytte angrerett).

 

Greit nok...

 

Hendelse nr 1

Så kom begge pakkene da... Jeg ble bedt av komplett.no om å legge ved en lapp i retur pakka med returnr, dette gikk ok. Jeg ble også bedt om å betale returporto (av komplett.no) Men dama på postkontoret sa at jeg ikke trengte det...

 

Blir ikke komplett.no belasta for returporto som jeg egentlig skulle betalt?

 

Etter denne... "tragiske" hendelsen, kommer hendelse nr 2.

 

Som den skjermkortløse data geeken jeg er, var jeg desperat i å få tak i 9800pro i dag (lørdag) siden jeg da kan bruke datan på søndag. Jeg hadde ingen hentelapp, dermen skrev jeg bare ned kollinr og dro til postkontoret... Pakka var der, men ikke den giro'en som komplett sendte og... dermed måtte dama på postkontoret skrive en egen giro blankett. Alt gikk ok, helt til hun kom til Kid nr.

 

Hun skrev et ca 20sifret tall som startet på 003XXX... Mens det kid nr på det 9600pro kortet var ca 10 sifret og startet på 16XXX... Kid nr har jo sinnsykt mye å si?

 

tenk hvis komplett ikke registrerer at jeg har betalt, og sender en regning til, til meg???

 

Elsker komplett, og vil ikke ha "bad relations" til dem. Hater posten though...

 

hvordan vil dette gå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke hos komplott desverre. Fatter ikke at de fortsatt driver business..

Har handlet hos Komplett veldig mange ganger etterhvert. Har også returnert ett ett år gammelt hovedkort med ustabil IDE kontroller. Fikk bedre modell tilbake med en gang. Returnerte og en defekt harddisk som var 2 og ett halvt år. Fikk ny, men valgte en større og betalte bare mellomlegg). Senest i går klokken 23.00 bestilte jeg en LCD skjerm, klokken halv ett i dag var den pakket og sendt (eller lagt klart til sending... da sendes den i dag).

 

Har også ringt de ett par ganger når jeg har hatt noen kompliserte spørsmål, og de jeg har snakket med har vært høflige og hatt kjempepeiling på data. Aldri hatt det minste problem med Komplett. Lengste jeg har ventet på at en pakke skulle bli sendt, har vært 5 dager (inkl. helligdager) og det var like før nyttår, så mange dager falt bort på grunn av det.

Lenke til kommentar
ikke hos komplott desverre. Fatter ikke at de fortsatt driver business..

Har handlet hos Komplett veldig mange ganger etterhvert. Har også returnert ett ett år gammelt hovedkort med ustabil IDE kontroller. Fikk bedre modell tilbake med en gang. Returnerte og en defekt harddisk som var 2 og ett halvt år. Fikk ny, men valgte en større og betalte bare mellomlegg). Senest i går klokken 23.00 bestilte jeg en LCD skjerm, klokken halv ett i dag var den pakket og sendt (eller lagt klart til sending... da sendes den i dag).

 

Har også ringt de ett par ganger når jeg har hatt noen kompliserte spørsmål, og de jeg har snakket med har vært høflige og hatt kjempepeiling på data. Aldri hatt det minste problem med Komplett. Lengste jeg har ventet på at en pakke skulle bli sendt, har vært 5 dager (inkl. helligdager) og det var like før nyttår, så mange dager falt bort på grunn av det.

Jeg og har bare god erfaring med komplett.. Har bestillt en god del der og det har aldri tatt mer enn en 4 dager. Knall bra nettbutikk..

Men back 2 topic; hvis noe med overføringen har gått galt er det da posten sin feil, ikke din, men så lenge du har kvitteringa så er det jo uansett inget prob.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt problemet til trådstarter her. Pengene går jo til riktig kontonr, så om kid nr er feil har ikke det noe og si. Sikkert ikke så mange på ditt postkontor som fikk varer fra komplett med nøyaktig samme beløp.

 

Kviteringen har du vel også, eller kansje du betalte med kort slik at du kan framvise en kontoutskrift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...