Gå til innhold

Ny mobil


zZzZz

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tilbrakt flere uker i amobil.nos prisguide, men klarer aldri å bestemme meg helt.

Først og fremst, mobilen skal helst være under 2000 kr.

Har sett på f.eks. Siemens S55. Denne ser veldig grei ut, bortsett fra at sammenlignet med mange andre telefoner i samme prisklasse, har den 256 farger. Trenger jeg 4096/høyere?

 

For å være helt ærlig, så er dette første mobilen jeg skaffer meg, så jeg er ikke helt sikker på hva jeg trenger. Men jeg blir nok ikke å bruke den på verste fjortismetode, hvis dere skjønner hva jeg mener. Spill bryr jeg meg ikke om, og kamera står også et stykke ned på listen over hva som er viktigst på en telefon for meg.

 

Hvordan er det med merker?

Hadde i utgangspunktet tenkt å holde meg unna Nokia, men bør jeg kikke litt der også? Og de me(ihvertfall på mobilfronten) som LG, Panasonic osv., hvordan er de med de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, førstegangskjøpende trenger ikke å bety at jeg er fullstendig blank på mobiler. Vet nok mer om det som ligger inni sakene enn noen andre i klassen min..

 

Har i det siste også kikka litt på SE P800. Er denne noe å satse på (får kjøpt den brukt av en fyr til 2000,-) ?

 

Skriv gjerne begrunnelse o.l., ikke så greit for meg når dere bare ramser opp et utall mobiler :)

Lenke til kommentar

Siden du har vært har en stund har du sikkert blitt ganske interessert i mobiler..... Du er nesten som meg.... Jeg hadde hatt min siemens c45 i 3 år før jeg bytta... hele det siste året så jeg rundt ute på internett etter ny telefon... dette gjorde at jeg ble svært interessert i mobiler.... Etter mye tull kjøpte jeg meg en Nokia 3650 for 1995 kr uten abonumang på lefdal... Denne telefonen anbefaler jeg på det sterkeste ettersom den har alt du trenger pluss veldig mye mer....den har også det veldig kjekke progammet Symbian OS som gjør at du kan alt mulig med telefonen... Jeg hadde egentlig ikke tent å kjøpe meg en Nokia, men jeg er glad for at jeg kjøpte det... Jeg har ikke hatt noe problemer med telefonen enda.. Det kan hende du er litt skeptisk til designet på tastene, og størrelsen, men det er noe du fort vender deg til.....Størrelsen er også veldig deilig... Nå syntes jeg alle andre telefoner er så lite å ta i.. det vil si at de er for små og at min telefon har en normal størrelse....

 

 

Jeg anbefaler Nokia 3650 på det sterkeste i fohold til pris!!! Her får du mer enn mye for penga!! :thumbs:

 

 

Edit:Litt skrivefeil gitt..

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

P800 er veldig god, men det er jo en proff telefon, så det kommer ann på hva du trenger, men hvis du får den for 2000kr, så ville jeg helt klart tatt den.

Den har jo absolutt alt du trenger, og det finnes jo en del 3. partsprogramvare til den også, så den er absolutt å anbefale.

 

Ville helt klart valgt mobil med mere enn 256 farger, det blir litt for dårlig. Men forskjellene på en 4096 fargers skjerm og en 65.000 fargers skjerm er minimale.

 

Men det er jo litt opp til deg, trener du en profftelefon, som p800, med bluetooth, touchscreen, mulighet for 3. parts programvare, stor skjerm, kamera osv?

Eller holder det med, mms, java( du får jo en del nyttige java programmer til mobiler som ikke har Symbian), og fargeskjerm, og eventuelt bluetooth, noe som er veldig kjekt å ha.

 

Men hvis ikke du får p800, så ta en kikk på Nokia 3650, en litt stor, men veldig god mobil, den har symbian OS, stor farge skjerm, bluetooth, kamera og alt annet du kan komme til å trenge, en veldig god mobil, til en grei pris!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...