Magpal Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hallais.. Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en nye mobil snart, og da kommer standard spørsmålet. Hva bør jeg kjøpe? Vente på den nye og ganske så stilige motorola MPx serien som ser ut til å ha alt, sendo X som også har ganske mye snacks eller vente enda lengre på en ny nokia series 60 med snedne funksjoner? Må også tenke litt på pris. Gjør egentlig ikke så mye om jeg må vente et par måneder til på ny telefon bare jeg får den beste og feteste telefonen på markedet.. Takker for alle svar -Magnus
Normann Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Det tar vel litt mer enn 2mnd før motorolaene kommer hvetrfall da...
Magpal Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Er fullt klar over det, men hvis alle sier jeg bør vente på motorola'en gjør jeg heller det enn å kjøpe katta i sekken.
Normann Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Er fullt klar over det, men hvis alle sier jeg bør vente på motorola'en gjør jeg heller det enn å kjøpe katta i sekken. Ja, jeg syns hvertfall de nye motorolaene så dritfine ut! Tror kansje jeg skal gå for en av de når de kommer!
Eulogy Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Eneste jeg tviler litt på er windows os som de motorola mobilene skal kjøre. Men tvi tvi. Vi får se.
Magpal Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Med det nye windows OS'et. Kan du bruke feks. Total ir remote og andre symbian programmer? Synd hvis du ikke kan siden det det finnes så utrolig masse fete programmer til symbian.
molna Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 MS kommer nok aldri til å kjøre Symbian-programmer
Freak' Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 MS kommer nok aldri til å kjøre Symbian-programmer sant nok, men en eller annen smart dude mekker sikkert en fin emulator. vedder en ti'er! noen imot?
Magpal Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Det betyr vel at jeg kan si forvel til total ir remote og andre snedne programmer som ikke finse til ms? Eller er det faktisk folk som kommer til å lage programmer til MS software'en også?
Eulogy Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Det finnes utallige programmer til mobiler med windows. Kan hende de har noe du er på jakt etter.
remerserr Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 symbian virker fint fint... windowns til mobben er mere ustabilt spør du meg... dessuten har symbian masse fine programmer (som blir nevnt ovenfor)... ps. vedder imot jeg og
Artistic.Hipster Skrevet 1. mars 2004 Skrevet 1. mars 2004 Du kan vel satse på en 3g telefon TElenor starter vel opp med 3g nettverket til høsten og Netcom i begynnesen av 2005 Hvis ikke er vel P900 et alternativ tviler på at det kommer noe som søår den i nær fremtid
Magpal Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Skrevet 2. mars 2004 P900 koster jo ganske mye da! Tenkte meg å bruke ca. 5k på den.
remerserr Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 p800 er på billig salg da med 3g vil faktisk jeg vente... Skal la det "kjøres" opp og vente til noe mer spennede 3g telefoner kommer...
Magpal Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Skrevet 3. mars 2004 Utifra papiret.. Hva ville dere valgt? Sendo X eller motorola MPx100?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå