julle Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Tvkort på luft antenne? er det mulig eller må man ha kabel. Hadde et gammelt ati tv kort (Philips tuner) det måtte ha kabel, ellers ble det bare snø. Er det slik ennå ? I såfall hvorfor nevnes dette ikke i tester (ganske iriterende). Hadde hvert greit å få inn noe uten å betale for kabel-tv.
bluescreen Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 (endret) Alle tv-kort støtter vel bruk av vanlig antenne, og hvor godt du får inn kanaler på tv-tuneren kommer vel ann på hvor antenna står. Jeg har et Hauppauge USB 2.0 kort, og der fulgte det med en vanlig kabelantenne. Men siden jeg bor i 1 etg i et murhus, var signalene fra antenna heller dårlig, og som du sa; stortsett bare snø. Men med en skikkelig antenne plasert på riktig sted (så høyt som mulig, helst på taket), så skulle det gå å få inn kanaler. Evt kan du kjøpe en signalforsterker å koble i mellom antenna og tuneren. Endret 26. februar 2004 av bluescreen
Kimble Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Har dårlige erfaringer med både signalforsterkere og tv kort med vanlig antenne. Vil ikke anbefale tv kort uten kabel eller parabol..
Nexans Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Bruker Pinnacle PCTV Pro og har ingen problemer med luftantenne, men det må sies at jeg har gode forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå