eXact Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 hallo er d noen her som er så snille at du gir meg en cd-key til cs/hl?? Da hadde jeg vært EVIG TAKKNELIG PLZ jeg trenger d så jævli mye .. har vært på vær eneste data butikk i trondheim men har ikke funnet noe.. takker på fårhånd PLZ hjelp meg eXact
Bluebeans Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Må ha vel være nok med 1 post Kanskje de ikke hadde det fordi man ikke kjøper counter strike cd-keys men Half Life cd-keys. Og det ville vært rart om ingen selger HL i Trondheim
notarget Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Vært innom Elkjøp? De bruker å ha spillet til 99kr. Du finner sikkert haugevis av keys på nett, men de funker ikke over nettet? Nei, tror ingen har lyst til å gi bort den.
Zeph Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 1: Dårlig emnefelt 2: Tåpelig spørsmål 3: Det kan ikkje være store\mange databutikker i Trondheim dersom du ikkje har funne ein med HL i. 4: Tviler sterkt på at folk gir bort gratis CD-Key, med mindre dei sjølv har fått den gratis og har fleire ubrukte som backup
sete Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Se på Obs! (city syd), der har de halflife-generation ihvertfall, det VET jeg.
Ernie Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 1. Dette er et ulovlig tema. Spill med CD-key skal kjøpes 2. Topic er lite beskrivende Tråden stenges
Anbefalte innlegg