silensio Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hei Skal ha meg nytt skjermkort å derfor lurte jeg på hva er forskjellen mellom Sapphire Radeon 9800SE, 128MB, 256bit AGP, ATI9800SE,DVI-I,TV-Out, Full-Retail og Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB - AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail? Så på de fra komplett. Det er jo bare 200kr forskjell på de to. Om det er noe me ytelsen på de eller om de er stort sett likedan? På forhånd takk Silensio
Dʋgɢtung Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Etter hva jeg har hørt er Pro versjonen mye bedre.
Zeph Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 SE versjonen er den dårligaste 9800 versjonen og PRO er den nest beste trur eg. SE->PRO->XT Det er andre versjoner med 256mb osv og, men det er liksom hovudkategoriane. Eg anbefaler Pro
Aeternus Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Ingen tvil engang. Gå for PRO. Da får du et knall kort.
Musty Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 av de to kortene der er nok pro kortet et bedre alternativ, i allefall hvis det bare er 200 spenn som skiller. Men nå går det vel noen rykter om at "Lite-Retail" pakkene til sapphire er en slags Lite type av kortene også, slik at det ikke bare er bundlen som er skåret ned, men kortet skal også være av "lavere" kvalitet enn normale PRO kort... Zeph: du glemte Non Pro SE->NON-PRO->PRO->XT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå