Gå til innhold

Microplex=raske?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-03 16:32, tgrude skrev:

hvis noen leser denne mld. i dette tidspunkt gå inn på siden til microplex.. Kommer ikke inn på siden, er siden nede? eller så er det exploreren min som er mongo..


 

Da er min explorer mango OxO!...

 

vill tro at sidene til MP er nede :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-03 16:41, thorhansen skrev:

Kommer ikke inn jeg heller. Holder sikkert på meg oppdateringer.


 

Det er linjene inn til serveren som er nede.

 

Telenor arbeider(?) visstnok med saken og vi ble fortalt at den skulle være oppe igjen "om kort tid".

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Drops ruler :grin:

Fikk akkurat mitt Kald Katode Blacklight og en Everglide(ing) Giganta UT musmatte + palm pad. Gliser bare bredere jeg :grin: :grin:

 

Dropsen spiste jeg opp mens jeg grubla på hvordan jeg skulle få blacklighten ut av det harde plast-røret den lå i.

Man må jo være en liten unge for å få ut katoden derfra hvis man ikke bruker et langt tynt skrujern da.

 

På tide med en UT nå ja :smile: (kompilere wine igjen da)

 

__________

Tresprit

Lenke til kommentar

Til Espen:

Kjempefornøyd med både levering og drops, men når har dere tenkt å svare på mailen jeg sendte?

Netconnection har hittil svart på mine forespørsler i løpet av en time.

Jeg hadde et spørsmål til dere ang lister til viftemontering, og hvordan dere kan få en 10 cm list til å dekke hullet til en 80-120mm vifte?

Eg berre spyr?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-04 12:46, Petteram skrev:

Til Espen:

Kjempefornøyd med både levering og drops, men når har dere tenkt å svare på mailen jeg sendte?

Netconnection har hittil svart på mine forespørsler i løpet av en time.

Jeg hadde et spørsmål til dere ang lister til viftemontering, og hvordan dere kan få en 10 cm list til å dekke hullet til en 80-120mm vifte?

Eg berre spyr?


 

Hei!

 

Vi sendte svar til deg samme dag som vi mottok henvendelsen, men jeg kan godt gjenta svaret her...

 

Det du nevner der står nok litt dårlig forklart på websidene våre skjønner jeg - det som menes er at prisen er oppgitt pr. 10cm. Bestiller du antall 5 blir det levert 1 stk. lengde på 50cm. Skal få rettet opp dette på websidene :smile:

 

--

mvh

Espen Faale

Microplex Norge AS

Lenke til kommentar

Hei EspenFaale!

Kor er det dykk på Microplex får tak i dropsa..? :wink:

 

ps:Har ikkje handla med Microplex endå..Men,så har eg ikkje bestillt nye delar over web på omlag 5år...

Kanskje på tide med oppgradering...

Men,så var det denne restskatten og veiavgifta og forsikringa på bilen da.. ;(

Lenke til kommentar

Microplex ruler. Jeg har nettopp gjort min 3. bestilling derifra hittil iår. Og jeg forventer å få enda en fruktkaramell! :razz:

Det er ikkenoe å si på leveringstiden, den er så rask som mulig. Har aldri trengt å returnere noe som helst, så jeg veit ikke hvordan det funker.

Jeg er stor fornøyd med Microplex. Det er dog et lite problem som irriterer meg en smule, hver gang jeg åpner webshoppen så får jeg en blank side. Jeg må trykke refresh en gang for at den skal komme opp. Det er den eneste siden hvor jeg har dette problemet. Men det er flisespikkeri så lenge resten er tipp topp!

Lenke til kommentar

Microplex kommer til og få et problem hvis de slutter og sende ut drops. Den stakkaren som for en pakke uten drops må jo bli fornærmet deluxe :razz:

 

Fuktighets-sugerene er sikkert veldig bra mot vann i kneet :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-04-09 03:48 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-26 16:20, JoKr skrev:


Drops.

*våger jeg å spise den?*


Den er 10mm høy, 16,5mm lang, 15mm bred.

Bilde av to sitroner, med tekst:
au citron
.


 

Au citron er fransk og betyr "med sitron" :grin:

(bare så du vet det....)

 

Jeg fikk også en fruktkaramell med sitronsmak da jeg kjøpte srtic silver og pussepapir :smile:

 

Det er jo en genial gimmick!

Fin å sutte på når man f.eks plansliper :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...