Gå til innhold

Temperatur

destroyy

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor/hvordan kan jeg finne ut min temperatur på mitt g-force 4 titan 4800 skjermkort ?? , så jeg liksom veit om jeg kan klokke det litt mer

Endret av destroyy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel heller få GF4 TI kort som hadde inkludert en form for temp. måler på seg, så du må nok til på den vanskelige måten om du absolutt vil skjekke temp;

kjøpe en liten temp. sensor og stikke så nært core du klarer uten at den kommer i veien for noke....

Skrevet
LOL. Det er ****** md det jævligste e har hørt. Er jo ikke temp måler på de gamle korta!! lol! Stapp en vanlig temp måler inn du! :p

Jaja jeg må si meg enig med neon her , de gamle kortene bør ikke klokkes

men hvis du absoulutt må måle bruk et babytermometer. :p

Skrevet
LOL. Det er ****** md det jævligste e har hørt. Er jo ikke temp måler på de gamle korta!! lol! Stapp en vanlig temp måler inn du! :p

Akkurat sånne innleggg som ødelegger miljøet her på forumet... Kan du forklare akkurat hva som er så ille med det spørsmålet? Selv om du vet det så er det ikke sikkert alle andre vet det.... Det er forresten tre stykker som har svart på spørsmålet før deg.

Stikk heller på Off topic hvis du skal spamme

Skrevet

Også kommer du (og jeg) og gjør det hele enda bedre! :roll: Kan du ikke bare sende ham en PM hvis det var så forferdelig? Det var jo ikke det mest geniale spørsmålet i verden. Temmelig lett å finne svaret på også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...