destroyy Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hvor/hvordan kan jeg finne ut min temperatur på mitt g-force 4 titan 4800 skjermkort ?? , så jeg liksom veit om jeg kan klokke det litt mer Endret 24. februar 2004 av destroyy Siter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Det går ikke på det kortet du har Siter Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Kan jo evt. bare bruke et old fashion termometer da. stapp det inn Endret 24. februar 2004 av a_strann Siter Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Var vel heller få GF4 TI kort som hadde inkludert en form for temp. måler på seg, så du må nok til på den vanskelige måten om du absolutt vil skjekke temp; kjøpe en liten temp. sensor og stikke så nært core du klarer uten at den kommer i veien for noke.... Siter Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 LOL. Det er ****** md det jævligste e har hørt. Er jo ikke temp måler på de gamle korta!! lol! Stapp en vanlig temp måler inn du! Siter Lenke til kommentar
protone Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 LOL. Det er ****** md det jævligste e har hørt. Er jo ikke temp måler på de gamle korta!! lol! Stapp en vanlig temp måler inn du! Jaja jeg må si meg enig med neon her , de gamle kortene bør ikke klokkes men hvis du absoulutt må måle bruk et babytermometer. Siter Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 LOL. Det er ****** md det jævligste e har hørt. Er jo ikke temp måler på de gamle korta!! lol! Stapp en vanlig temp måler inn du! Akkurat sånne innleggg som ødelegger miljøet her på forumet... Kan du forklare akkurat hva som er så ille med det spørsmålet? Selv om du vet det så er det ikke sikkert alle andre vet det.... Det er forresten tre stykker som har svart på spørsmålet før deg. Stikk heller på Off topic hvis du skal spamme Siter Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Også kommer du (og jeg) og gjør det hele enda bedre! Kan du ikke bare sende ham en PM hvis det var så forferdelig? Det var jo ikke det mest geniale spørsmålet i verden. Temmelig lett å finne svaret på også. Siter Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Den nøyaktige måten er nok å bruke et termomoter. Digitalt Termometer Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.