Gå til innhold

Hvilken spillfigur har du identifisert deg mest md


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
innerst inne håpet jeg Arthas skulle beseire illidan, noe han gjorde.  :blush:

du tar nok dessverre feil.. I "Manual of Monsters" boka Blizzard ga ut, står det at Prince Kael'thas og Lady Vash brakte Illidan tilbake til Outland/Draenor og helbredet ham der.

 

Foresten så digger jeg 47 i Hitman og King Arthas fra Warcraft 3.(kun når han er dau, ikke no kult når han lever :p)

Kult, da overlevde han likevel da. Gleder meg til oppgølger... :yes:

Lenke til kommentar

Klart Paul Atreides fra Dune... Har aldri vært så "inne" i ett spill som når jeg spillte det på amiga. Kan være pga jeg var rundt 11 år da men... For ett år siden lastet jeg ned en amiga-emulator, og fikk endelig fullført Dune... Da var jeg fornøyd. ;)

 

Nå må dere ikke blande sammen Dune med Dune 2 eller noen av de nye strategi-spillene. Dune 1 er noe helt for seg selv... Og dersom ingen har spillt det, vil jeg anbefale å teste det. Det er konge.

 

Kan også nevne att mini-serien Dune (2000) og Children of Dune (2003) er noe man MÅ se, dersom man liker litt sci-fi.

Endret av shabador
Lenke til kommentar
For mitt vedkommende er det nok Link i Zelda spillene som har gitt meg den mest personlige heltefølelsen, og dratt meg inn i spilluniversert totalt, slik at jeg har glemt tid og sted og den virkelige verden...

:yes:

Zelda spillene er geniale. Husker når jeg spilte Ocarina of Time, satt flere timer hver dag til jeg hadde rundet det og da var det bare å starte på nytt.

Eneste grunnen til at jeg gadd å kjøpe GameCube.

Lenke til kommentar
Conker i Conker Bad fur day, og, kanskje Zelda i Ocarina of time. Men ellers kommer jeg ikke på fler.

Zelda er prinsessa som Link(helten som du styrer) skal redde.

 

Svar på topic:

 

Final Fantasy VII: Cloud

Final Fantasy VIII: Squall

Diablo II: Barbarian(Oforia) og Sorceress(Azymuth)

Morrowind: Min character

Zelda: A Link to the Past: Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...