Gå til innhold

Fanduct


P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SLanger av den typen er som oftest 100-160mm

 

Kjøp heller settet, slangen som følger med er helt ok, om en noe kort. Men den passer i det minste

Det er nettopp det at den er kort... Jeg må eventuelt kjøpe meg 2 sett eller mer hvis det skal gå og da er det litt bortkastet med tanke på alle de andre tingene som følger med (har slikt liggende)

 

Jeg trenger nemmelig 3 fanducts; 1 CPU, 1 PSU og en til HDDene!

 

Hvis dere lurer på hvorfor jeg trenger alle fanductene kan der se på en annen post fra meg som sikkert forlarer en del

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------> Trykk her for å gå til side <---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar

jeg vet kun kun om et firma som selger BARE slanger, dette er ikke reklame, siden det er min onkels firma :ermm: Har jobbet der engang og fikk se alt de hadde og jeg tenkte fakisk på det du sa nettopp, og lage det selv, men jeg orka ikke, og kjøpte ferdig sett bare, men det er klart det hadde blitt billigere og laget det selv. Jaja firmaet heter sethservice og holder til i tr.heim...

 

Mvh BalleMann

 

edit: litt mer detaljert her fra gulesider. ;)

edit2 : pm'e meg hvis det er noe jeg kan hjelpe med ;)

Endret av ballemann
Lenke til kommentar
jeg vet kun kun om et firma som selger BARE slanger, dette er ikke reklame, siden det er min onkels firma :ermm: Har jobbet der engang og fikk se alt de hadde og jeg tenkte fakisk på det du sa nettopp, og lage det selv, men jeg orka ikke, og kjøpte ferdig sett bare, men det er klart det hadde blitt billigere og laget det selv. Jaja firmaet heter sethservice og holder til i tr.heim...

 

Mvh BalleMann

Har de internett side? Eller går det ann å bestille fra der på annen måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...