FJERNET111 Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Selv spiller jeg endel cs og merker ingen forskjell mellom 60 og 100 FPS Selv om du ikker merker det så er jo ikke det vår feil... Andre merker fint forskjell på det.
vipewan Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Ifølge denne linken kan vi glede oss..... Kortet kommer mye mulig ut i butikkene rett etter CeBit messen I følge Dave Baumann på B3D er det kun et avsnitt i den artikkelen som er riktig.... En annen påstod at det var 2 avsnitt som var riktige... Og begge er personer som har ganske god peiling på hva de snakker om... Men man vet jo aldri... Men når det gjelder når kortene kommer til butikkene tror jeg det kan lønne seg å ha litt kaldt vann i årene... Nvidia kommer nok til å annonsere NV40 på CeBit, men ATI vil nok vente litt... De ligger så godt an slik det er at de kan vente å se hva NV40 kommer til å prestere, samt benytte seg av at nok ganske mange hardware sider kommer til å ha en setning med "kortet er bra, men med ATIs nye kort rett rundt hjørnet kan det nok lønne seg å vente" slik Nvidia opplevde når ATI leverte R300.... errr, det var da vitterlig helt motsatt.... i.e man testet R300 og sa man skulle vente på NV30 ... som jo så ble en stor flopp.
Ducky Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 d kommer også en non-pro r400.. d blir nok billigere
VeXx Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Blir kult når R420 kommer på markedet, jeg har sinnsykt store forventninger, og håper jeg ikke blir skuffa
Dirty Water Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 På tide at jeg svarer igjen, ettersom det var jeg som skapte spliden blant folket. Får gjøre det så diplomatisk som mulig: Det er forskjellige grader av entusiasme, og jeg heller mer til ekstremsiden enn en del andre.
Merlin Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Selv spiller jeg endel cs og merker ingen forskjell mellom 60 og 100 FPS Selv om du ikker merker det så er jo ikke det vår feil... Andre merker fint forskjell på det. De jeg har pratet med har ikke merket en dritt forskjell, men dette avhenger sikkert fra person til person
FJERNET111 Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 De jeg har pratet med har ikke merket en dritt forskjell, men dette avhenger sikkert fra person til person Ja, det gjør nok det... Ikke alle som er like kvikk i toppen heller...
Mulch Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Høy FPS merkes mest på hvordan spillet oppfører seg, respons og slikt. Praktisk sett har det ikke så mye å si for øyet om det er 60, 70 eller 100FPS, en ser forskjell.
Qwseyvnd Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Kommer den til å ha støtte for 3 skjerm som Matrox Parhelia??? Hvis den har så KJØPER jeg den!!! Matrox Parhelia yter ikke sååå bra, men nok til de 3 skjerms støtte spillene... MEN som Far Cry hakker det litt noe bra noe steder FÆLT...men den støtter 3 skjerm, så jeg spiller uanz.
Mr.Garibaldi Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) [De ligger så godt an slik det er at de kan vente å se hva NV40 kommer til å prestere, samt benytte seg av at nok ganske mange hardware sider kommer til å ha en setning med "kortet er bra, men med ATIs nye kort rett rundt hjørnet kan det nok lønne seg å vente" slik Nvidia opplevde når ATI leverte R300.... errr, det var da vitterlig helt motsatt.... i.e man testet R300 og sa man skulle vente på NV30 ... som jo så ble en stor flopp. Det var jo det jeg sa... At man nok denne gangen (nå i 2004) vil oppleve at reviewere skriver "kortet er bra, men med ATIs nye kort rett rundt hjørnet kan det nok lønne seg å vente"", på samme måte som Nvidia (i 2002) opplevde at de skrev "ATIs kort er meget bra, men med Nvidias nye kort rett rundt hjørnet kan det nok lønne seg å vente"... Gadd bare ikke å skrive det ut i detalj... BTW: Fra hva jeg har hørt andre steder vil nok ikke R420 være dobbel ytelse av R9800XT/Pro, men R9700pro... Men det burde fortsatt gi en god hastighetsøkning Endret 24. februar 2004 av Mr.Garibaldi
Mr.Garibaldi Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Kommer den til å ha støtte for 3 skjerm som Matrox Parhelia??? Hvis den har så KJØPER jeg den!!! Matrox Parhelia yter ikke sååå bra, men nok til de 3 skjerms støtte spillene... MEN som Far Cry hakker det litt noe bra noe steder FÆLT...men den støtter 3 skjerm, så jeg spiller uanz. Med unntak av den ene IGP løsningen fra ATI, så har vi ikke hørt stort om SG støtte... Tror nok heller ikke de kommer til å implementere det denne gangen, siden de ikke har satset så veldig på nye features, men snarere bedre hastighet på DX9. R500 vil derimot ha flere features... Men med mindre mange ATI brukere ber om det tror jeg ikke SG vil være på topp av listen. Hvis man ser på THG's multiskjerm gaming test ser man jo at de ikke akkurat har den beste for 2 skjermer, så tre skjermer.... (Og ja, jeg vet at THG ikke alltid er like korrekte når det gjelder reviews, men i dette tilfellet stoler jeg på dem.)
Falcon_ Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Merlin, kan ikke du ta også bytte avatar, det er Snekkerns Tviler på at snekker'n har enerett til denne avataren.
Mr.Garibaldi Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 men jeg lurer på hvor mye den billigste modellen vil koste..blir nok å kjøpe en pc i mai og har tenkt å ta med r420.. Noen som e synsk her?? Spørsmålet er vel hvor fort ATI kommer til å slippe nestegen ut på markedet i så fall... Med den kort familien de har på markedet i dag er det tvilsomt om de kommer til å slippe en hel familie med en gang... Dette vil i så fall gjøre at kort produsentene brenner inne med veldig mange kort av fra denne generasjonen som de ikke kan bli kvitt uten å gå med tap.... Er nok derfor mye større sjanse for at vi vil se kun et high-end kort mens resten av denne generasjonen får et pris kutt.
Lautsprecher Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hmm... Merker selv ikke forskell på 60-120 hz eller 30-ørten ziiloner fps Men jeg har en en kompis som bare ved et kort blikk på en skjerm kan si den nøyaktige hz-en. så dette med fps hz osv. er nok ganske individuelt Endret 24. februar 2004 av Lautsprecher
Merlin Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Merlin, kan ikke du ta også bytte avatar, det er Snekkerns Tviler på at snekker'n har enerett til denne avataren. Sendte snekker´n en pm og han sa det var helt greit Så denne blir nok ikke fjernet med det første.
Boralis Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jepp, det er jo ingen som har "krav" på å ha en avatar for seg selv , så om noen ønsker og bruke samme som andre er det helt opp til dem. Kan bekrefte at jeg mottok pm om dette.
Merlin Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 (endret) Snekker´n et spørsmål til deg: Skal du kjøpe R420? Hvis du ser på avataren våre er faktisk min i lysere rød enn din snekker´n så helt like er dem jo ikke.. Endret 24. februar 2004 av Merlin
FJERNET111 Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Hmm ja... OT dette men må si meg enig... Så fremt du ikke har laget avataren selv, har du absolutt ingen rett på den.
Snorre123 Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Ser nå på det som en uskreven regel, man kjenner trossalt igjen brukeren på avataren... men tilbake til topic...
Boralis Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Snekker´n et spørsmål til deg: Skal du kjøpe R420? Hvis du ser på avataren våre er faktisk min i lysere rød enn din snekker´n så helt like er dem jo ikke.. Kommer neppe til å kjøpe noe som helst før pci express er klart da regner jeg med en "liten" ryddesjau i maskinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå