Gå til innhold

noen som har hdd til 100 kr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

15-20 giga for en hundrings? Var visst ikke bare harddisken din som ble skadd av den strømpulsen...

 

Men, akkurat som han nissen som sitter to hakk over i denne stringen så har jeg en 200meg disk. Western Digital til og med :smile: Så lenge du dekker opp det den er verdt i meg sånn affeksjonsmessig sett (min første harddisk) så kan du få den...

 

Har også en gammel Type 40 disk, men da bør du helst ha en litt eldre pc... den er nemlig ikke IDE. Jeg aner ikke hva porten/kontrolleren heter, men du finner plugg til den på eldre floppykabler.

Plassbruk: 1 x 5.25 brønn

Total diskplass: 41 mb

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-19 15:47, FauSt_ skrev:

Men, akkurat som han nissen som sitter to hakk over i denne stringen så har jeg en 200meg disk. Western Digital til og med :smile: Så lenge du dekker opp det den er verdt i meg sånn affeksjonsmessig sett (min første harddisk) så kan du få den...


 

Dette finner jeg meg ikke i!

Jeg krever en offentlig unnskyldning printet i VG i morgen. Hvis ikke den kommer, settes Hardware sine moderatorer på saken. Saksøking for tort og svie kommer også!

 

Nisse kan du være selv

 

:lol:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-19 20:34, B|Real skrev:

Quote:


borre skrev (2002-03-19 15:36):

Du kan få en på 210 MB fra meg til 100 kroner - fritt tilsendt.



Serriøst?

I såfall Ja takk.

 

Hahaha.... Gir ikke ifra meg en disk med så mange gode og dårlige minner må du skjønne :grin:

Lenke til kommentar

Du kan få min 9,4 GB Maxtor, men vær advart, den har blitt "behandlet" litt med både vinkelsliper og slagdrill. Men platene er ikke så galt blanke, og lesehodene følger med (de sitter bare ikke fast). Hvis du greier å sveive 5400 RPM for hånd samtidig som du manøvrerer fem lesehoder har jeg harddisken for deg...

Lenke til kommentar

Quote:


Ar`Kritz skrev (2002-03-20 09:42):

Du kan få min 9,4 GB Maxtor, men vær advart, den har blitt "behandlet" litt med både vinkelsliper og slagdrill. Men platene er ikke så galt blanke, og lesehodene følger med (de sitter bare ikke fast). Hvis du greier å sveive 5400 RPM for hånd samtidig som du manøvrerer fem lesehoder har jeg harddisken for deg...



Hvis det er noen som har en litt "Liten" disk fra 3GB-10GB å selge så kontakt på [email protected]

Lenke til kommentar

Jeg har en IBM DTLA75gxp eller.no på 45gig så det er noe galt med kretskortet på... Kan få den for en hundrings :smile: men seriøst trodde du virkelig at noen ville selge deg en fullt fungerende disk på 15-20gig til prisen av en ferdig-pizza?? (en halv pizza i noen tilfeller) tenk for du spør...

 

Har også en western 3.1 gig så jeg ikke vet hvor hører hjemme, tror det er noen som har glemt den eller no... kansje du kan få den til sommeren visst ingen kommer å krever den tilbake :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...