Gå til innhold

Lage en liten "annonse"

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den var jo fet! :yes:

:ermm: Har mister dunis glemt linsene i dag?

Kan noen lese det for meg? :omg: Jeg tror jeg skal til optiker, ja.

Skal se hva jeg kan klare, men jeg lover ikke GIF. Jeg er overhodet ikke kommet med inn i Imageready. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal se hva jeg kan klare, men jeg lover ikke GIF. Jeg er overhodet ikke kommet med inn i Imageready. :p

ImageReady er ekstremt enkelt å lære seg. Ta dette som et øvelsesprosjekt, du finner veldig fort ut av det. :thumbup:

@ ePsiLON47: Takker. :blush:

Skrevet

synes ikke annonsen ble integrert i siden om du er med.. den kom liksom som en klatt utenpå, en ny rad nedover uten noe annet enn en reklame. jeg ville prøvd å lagt den inn i selve siden på en måte, kanskje inn i den lille "nyheter" boksen.

Skrevet

Ja er enig i dette jeg og. Flyttet den til Nyhets boksen, selv om det ikke ble helt bra. Om jeg skal ha den i høyremargen, må jeg nok "forlenge" headeren, og ha flere annonser.

Skrevet

ehm, ormenlange ble laget bortme der jeg bor for 1000 år siden eller noe sånt...kafaen for ett "ormenlange" projekt den sia der driver på

med ? ...

føler på meg att dere ikke skjønte dette innlegget.

Skrevet
Ja er enig i dette jeg og. Flyttet den til Nyhets boksen, selv om det ikke ble helt bra. Om jeg skal ha den i høyremargen, må jeg nok "forlenge" headeren, og ha flere annonser.

Hva med å ha den under "Været"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...