Jump to content
Sign in to follow this  
Muteki

Drivere tilk skjermkort!

Recommended Posts

Jeg har et Ati Radeon 9600XT med 256MB ram og jeg luerer på om det vil skje noe med pc'en min hvis jeg oppdaterer driveren? Jeg har ennå den driveren som jeg fikk med til skjermkorte mitt! PC'en min ser du under!

Takker for alle svar jeg kan få :thumbs::thumbs:

Nei, forhåpentligvis skjer det ingenting. Men den mest utbredte "feilen" på ATI kort er skyldes nettopp driverene. Så, "If it works, don`t fix it!", det er nå mitt råd.

Jeg har lyst til å oppddatere fordi den ddriveren jeg har er så gammel og i cs ligger jeg bare på 72FPS med 11XX og noe i oppløsning. En jeg kjenner ligger på nesten 100FSP med det korte og en av de nyste driverene

Nei, forhåpentligvis skjer det ingenting. Men den mest utbredte "feilen" på ATI kort er skyldes nettopp driverene. Så, "If it works, don`t fix it!", det er nå mitt råd.

Den mest utbredte "feilen" på ATI kort er bruker feil :yes:

Edited by orjanos3.16

ATI sine Catalyst drivere er for alle kort i Radeon serien. Untatt Mobile, da. Det eneste du må gjøre først er å uninstalle den gamle driveren. Så kjører du .exe filen på vanlig måte og følger instruksjonene på skjermen.

Lykke til :thumbup:

Du kan bruke et program som heter DriverCleaner 2.7 til å fjerne gamle drivere, og deretter går du til Legg til/fjern programvare så sletter du ATI controll panel.

OBS: Husk å slett ATI mappa før du legger inn de nye driverne!

Hva har skjedd nå da? når jeg trykker på legg til og fjern programmer så kommer det opp en Parsar Message som det står "Value creation failed " at line 472". Hva betyr det?

Husk å ha Service pack 1 installert hvis du vil bruke nyere drivere enn Catalyst 3.9.

Har sliti lenge med ATI driverene helt til jeg kom på at den ikke var installert :blush: