Jump to content
Sign in to follow this  
stigfjel

Nytt AGP-skjermkort

Recommended Posts

Jeg har et ATI Radeon 9700 Pro BBA rev.1. Manualen til mitt hovedkort (P4P800) advarte eksplisitt mot dette kortet, og derfor tenkte jeg på et evnt. nykjøp. Noen som har greie på når det vil lønne seg å kjøpe et nytt et?

Kjøp heller nytt hovedkort, det er rimeligere ;)

Har sjekket forskjellige manualer til hovedkort, og jeg ser det samme: det gis advarsler mot det skjermkortet som jeg har

Tror egentlig dette gjelder alle AGP8X-hk...

Hva i alle dager er det du sier. Har selv hatt Radeon 9700 pro i lang tid på et 8x AGP hk. Det var jo det første offesielle skjermkort som ble lansert med AGP 8x.

Hva i alle dager er det du sier. Har selv hatt Radeon 9700 pro i lang tid på et 8x AGP hk. Det var jo det første offesielle skjermkort som ble lansert med AGP 8x.

Vet det, men da kortet ble sluppet, viste det seg at det var noen problemer med de aller første partiene. Dette ble senere ryddet opp i.

-Feilpostet

Dette hører ikke hjemme under Hjelp, jeg skal ha ny PC forumet, da du ikke skal ha ny maskin. Du spør om når det er lurt å kjøpe nytt skjermkort---->Skjermkort, skjermer! Flyttes dit!

Pass på neste gang at du poster riktig!

;)

-Feilpostet

Dette hører ikke hjemme under Hjelp, jeg skal ha ny PC forumet, da du ikke skal ha ny maskin. Du spør om når det er lurt å kjøpe nytt skjermkort---->Skjermkort, skjermer! Flyttes dit!

Pass på neste gang at du poster riktig!

;)

Vet det, sorry. Så faktisk etter en knapp til å flytte topic'en, men fant ingen metode for det.

Vet det, sorry. Så faktisk etter en knapp til å flytte topic'en, men fant ingen metode for det.

Du kan trykke på rapporterings knappen oppe til høyre i post vinduet, så spør du der om vi kan flytte den. ;)

Du kan trykke på rapporterings knappen oppe til høyre i post vinduet, så spør du der om vi kan flytte den. ;)

Den er grei. Hvis jeg skulle være så uheldig å feilposte neste gang, vet jeg hva jeg skal gjøre.

Det er ikke så rart at du ikke fant den knappen, fordi du ikke er moderator kanskje?

Det er ikke så rart at du ikke fant den knappen, fordi du ikke er moderator kanskje?

Nei, skjønte det. Men det hadde vært kjekt med en funksjon som gjorde at man selv kunne flytte sin egen topic til en mer passende kategori, så moderatorer slapp den jobben.

Nei, skjønte det. Men det hadde vært kjekt med en funksjon som gjorde at man selv kunne flytte sin egen topic til en mer passende kategori, så moderatorer slapp den jobben.

Eller ta seg litt bedre tid før man poster ;)