Gå til innhold

ALTFOR mange som cheater i CS! (1.5)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hater cheatere og tar ofte demo av dem. Uansett så er det mange som blir mistenkt for å cheate uten at de gjør det. Jeg tar det som et komplement, men venner av meg blir ofte bannet når de spiller 1.5 fordi de spiller for godt. Bra vi har 1.6.

Lenke til kommentar

Japp, er morsomt å se hvor lavt en kan synke.

 

Saksøk OGC og de, men så er det jo de som mekker noe selv. :(

 

Hvor lavt kan en public server synke?

For litt over en mnd siden cheatet en i 1.6, han sto med awp på aztec utfor bruhuset på CT-siden og skøyt de som kom ut døren. Plutselig kom en bak han, så først var det hs på en borte med døra, og plutselig sto siktet fast på han som var bak han. Neste runde måtte jeg selvfølgelig si "Nice cheat!", men tror ingen andre så det, siden jeg ble kalt for noob da. :/

 

Vanligvis skal de gode vinne, og de onde tape. Håper de fant ut at han cheatet etter jeg stakk og fikk dårlig samvittighet. :laugh:

Det fortjener de. :devil:

Lenke til kommentar
Her om dagen gikk jeg ut dør på aztec, tok hs, og tilbake. Hva var det første jeg hørte? "HAX!!". :laugh:

Haha, du er heldig som får sjansen i hvertfall. Min uflaks sier at jeg må gå ut etter resten av teamet. Kommer jeg fram først, blir jeg tatt med f.eks. hs. Er i ganske få tilfeller public at jeg får sjansen til å oppdage fienden før jeg er død.

 

Uflaks 2k.

Lenke til kommentar
Masse cheating ute å går. Men såvidt eg veit er jo alle like forbanna på cheatere, så koffor ikkje vote alle sammen ut?

 

 

Ellers så er det jo berre en ting å gjere...beat the cheater.. :p

Er mange som kaller seg et eller annen med white på hw.no for tiden.

 

On topic:

Hvordan beater man en cheater som har wallhack, autoaim (gjennom vegger), no recoil, falsk lagg, osv. Er jo ikke bare bare...

 

Hjelper ikke å spørre "Hvor bor du? Jeg kommer over med en sjokoladekake!".

Det hadde hjulpet mot meg... Men men... :(

 

Angående voting, folk KAN klage... Men KAN de vote ut noen? Neeeida.

Fatter meg ikke på folk public, kan de ikke vote? De kan i så fall spørre da hvordan...

Lenke til kommentar

heh jeg ble kalla for cheater av en idiot på Iceworld2k som gikk og satte seg samme plassen hele tiden... (vi var 4 spillere)...er det merkelig jeg tok ham hele tiden? dårlig til å sikte var han også...åsså var det "A turn off the cheat!" "Cheater!" o.s.v.

 

lol..irriterende når de ikke forstår, men lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...