Gå til innhold

Hvor lenge varer en skjerm

Egilegil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli irritert. Nå har den 4 skjermen min røket i løpet av 1 år. Kan de være skjermkortet mitt som spiser dem? Noen av dem står bare og pinger, den siste klarer ikke å kobble seg på. Ser ut som den er i hvilemodus (lyser gult). Jeg blir gal, det begynner å minke på gamle skjermer på jobben også.

Nå gidder jeg ikke å skrive mer jeg er sur. Noen andre som opplever dette?

Egil

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt min 19" Hansol i 4 år jeg òg. Kan ikke forstå hvordan du har klart å herpe 4 skjermer på ett år! Må vel være noe med skjermkortet ditt, evt. spenningen fra stikkontakten din da (noe som er særdeles tvilsomt).

Skrevet

Her er det noko feil på gang.

Har du prøvd skjermene på andre maskiner\skjermkort? Ellers bør du nok få ut skjermkortet ditt fort.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skal skrike eller le.. :wow:

Men Egilegil, hadde du trua i at en skjerm ikke varte lengere enn et par måneder? :ermm:

Skrevet (endret)
Var den rettet til meg P@yNe?

isåfall, tok den ikke  :roll: . utdyp svaret

Nææ.. Han mener du har et bra eksempel hvor lenge skjermer kan vare, og at trådsarter har en killer-GPU (gfx card )...

Jeg blir gal, det begynner å minke på gamle skjermer på jobben også.

Egil

Men hvis skjermene på jobben er gamle så er det ikke rart de ikke varer.... :green:

Endret av sveinsel
Skrevet

Du har rett i at det er gamle skjermer som er byttet ut med flatskjermer på jobben, men 4 stk skal vel ikke ryke i løpet av 1 år?? Jeg har ett gforce 3 så det hadde kanskje vært en ide å skifte kort. Får jeg ikke noe som er bedre enn mitt for ca 1500 kroner. Jeg spiller ikke særlig mye og jeg klarer meg fint med litt mindre videokvalitet. Hva bør jeg kjøpe?

Skrevet

Min 17" Nokia 447W fra 1997 kjører jo lett med 100 Hz da...

Så hvorfor skal Hz ødelegge skjermen?

Er dette bare en god skjerm eller?

Skrevet
Jeg har en AMD xp 1800 512 mb ram 266. Må jeg oppgradere noe av det også eller vil skjermkortet øke ytelsen alene?

nei du må ikke oppgradere noe av det, det homper og går det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...