Gå til innhold

ny versjon av agilemessenger


Errae

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du fornøyd med agilemessenger?Lastet ned noe som heter im+ i dag til P900,den kjører AOL ,IOQ ,MSN og Yahoo så det griner.Kjempefornøyd.Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg koblet det opp,husker det ikke i detalj.Skal finne linken som jeg fulgte punkt for punkt.Husker ikke om det var My Symbian eller Estato.Måtte ta ut BT slår inn på den tråløse skjermen min.Men det som jeg i hovedtrekk måtte gjøre var å gå inn på avansert gonfigurasjon -ny BT serieport-automatisk oppkobling-velge riktig comport,men skal koble opp i morgen.Husket at msn også gikk over BT når den var koblet til.Det store problemet er at i de fleste tilfeller kan man kun kole op fra pc,ikke omvent.Mener det sto i linken hvilkne merker som kan og hvem som ikke kunne.

Lenke til kommentar
Er du fornøyd med agilemessenger?Lastet ned noe som heter im+ i dag til P900,den kjører AOL ,IOQ ,MSN og Yahoo så det griner.Kjempefornøyd.Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand.

har du link?

vet du om det virker på N7250i?

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med agile, første gangen jeg startet det fungerte det. Men nå får jeg bare app. closed når jeg trykker connect. Jeg tipper det er i konflikt med ett eller annet, men skjønner ikke hva....

 

Noen som har noen tips ?

 

 

EDIT: FIkk det til å funke med en "fresh" install. Måtte bruke fexplore til å fjerne noen tmp og .ini filer som hadde lagt seg i telefonen

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar

woohooo! endelig funker msn på min vanskelige instilte nokia 6600!! forresten..hvor mye koster det å bruke gprs? har sånn program som regner ut..

 

men messenger programmet er jo helt fuck! Jeg ser jo kun et par påloggede! Når jeg logger meg på pcen er dritmange pålogget. Og flere kan skrive til meg, men jeg kan ikke skrive til de. Jeg ser folk skriver til meg, men jeg kan ikke skrive tilbake, fordi det står at de er offline. Hva søren er galt ?

 

Og når jeg trykker connect så kommer dette opp: "WARNING. Active internet connection will be used instead of specified one, because network is active."

 

Noen som har peil? litt hjelp hadde ikke vært å forakte! :yes:

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar
Er du fornøyd med agilemessenger?Lastet ned noe som heter im+ i dag til P900,den kjører AOL ,IOQ ,MSN og Yahoo  så det griner.Kjempefornøyd.Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand.

har du link?

vet du om det virker på N7250i?

Hadde bare den lille 7250i'n din hadd Blåtann, hadde vel sjansene vært en del større :)

Lenke til kommentar
Min sier også active connection will be used hvis jeg bruker wap tilkoblingen min (APN=wap). Men hvis jeg velger (APN=) internet tilkoblingen så sier den ikke det. go figure.

vel..jeg har ikke ikke noe waptilkobling.. kun telenor gprs tilgangspunkt.. og det er den jeg velger i agile messenger..

Lenke til kommentar
Er du fornøyd med agilemessenger?Lastet ned noe som heter im+ i dag til P900,den kjører AOL ,IOQ ,MSN og Yahoo  så det griner.Kjempefornøyd.Det går helt fint å kjøre Opera på BT (hvis det var spørsmålet ditt),det gjør jeg,men 5 meter er maks.liker seg best på kortere avstand.

har du link?

vet du om det virker på N7250i?

Hadde bare den lille 7250i'n din hadd Blåtann, hadde vel sjansene vært en del større :)

ok.. jeg er nå forresten glad for at den er liten..

så det så.. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...